Sunday, April 4, 2010

Pemenang Cabutan Bertuah...ole-ole Jakarta Yuka-Luv

video

Oleh kerana ramai yang dah tak sabar-sabar nak tahu pemenang cabutan bertuah, maka hari ini yuka cari jugak masa nak buat cabutan...pukol 5 pagi dah bangun untuk potong2 kertas dan tulis nama peserta ...yuka sendiri sebenarnya berdebar jugak nak tau sapa pemenang yang bertuah itu...
Upacara gilang gemilang itu dilakukan oleh 2 0rang anak dara aku...rupa2nya depa pun ada calon feveret sendiri...walaubagaimanpun calon feveret diorang kurang bertuah....

Sekarang diumumkan pemenang cabutan bertuah ole-ole jakarta yuka-luv...

tempat pertama .......dimenangi oleh dyahaha
tempat kedua............dimenangi oleh mrs.ecam
tempat ketiga............dimenangi oleh ckynhashim

Terimakasih kepada semua yang telah mengambil bahagian dalam cabutan bertuah ini...Tahniah diucapkan kepada pemenang...kepada pengalah jangan putus asa...cuba lagi dimasa hadapan...

14 comments:

nEa FleriDa said...

thniah kpd pmng :)

Faheem Jr said...

tahniah kepada pemenang...tak menang pun dapat hadiah telekung jugak dari yuka...huhuhu...

yuka said...

nea flerida - boleh cuba lg di kontes yg akan dtg

Faheem Jr - tu special case

itu bukan aku said...

wa.. taniah kepada yg terpilih..
hehehe.. tadek tuah kali ni...
lain kali ade lagi...

yuka said...

itu bukan aku - yea betul len kali boleh cuba lg

noor afzan said...

oo..x dok rezeki nak menang..
takpo la..
lenkali wat lag iyer yuka..

mrs.ecam said...

waduhhh....gue menang kah??? macam enggak percaya inih....kih3...maceh yuka-luv...pes time mnang nih...teruja,.,..teruja...

yuka said...

noor afza - insyaAllah kalau adsa rezeki lebih boleh buat lagi... noor ada menang dlm kontes cikmin kan? tahniah

mrs.ecam - tahniah. semalam try tinggal msg dkt blog mrs.ecam tp gagal la pulak. emel address ker sinar_julai@yahoo.com utk urusan penghantaran hadiah.tq

CkYnHaShiM said...

hai pn.yuka...

teruja la..x sngka dapat...pecubaan petama..saya suke..saya suke...nomor 3 pun x de hal la...

yuka said...

ckynhashim - tahniah....bg address tau

Adya A. said...

wahhh tahniah...tahniah....

kak anie said...

Tahniah pada pemenang...takpe Yuka...len kali buat lagik ye...heheheh

idahani said...

huhuhu..sedihnya x dpt..x palah x dak rezeki..lenkali cuba lagi..hehehe

SyUhAdA said...

hu3..
x bjaya jgk..
xpe2...