Thursday, April 1, 2010

April Fool Girl...


Hari ini 1 april 2010 genapla umor anak dara aku 12 tahun...dia sudah layak mempunyai kad pengenalan...dah 2 orang anak aku ada ic....ini menunjukkan betapa tua seniornya aku... Tahun ni anak dara aku tu akan ambik upsr...risau aku...harap2 anak aku akan berjaya dengan cemerlang....masa dia kecik-kecik dulu bila aku tanya cita2 dia, katanya nak jadi doktor...tapi bila dia dah bersekolah dan mula merasa susah-payah dan suka duka belajar, dia kata macam ni kat aku " kalau nayli tak dapat jadi doktor tapi nayli kawen dgn doktor jer boleh tak? hahahahaampeh.....
sempena hari ulangtahun anak aku yang ke 12...aku mendoakan agar kejayaan sentiasa mengiringinya...semoga dia akan membesar menjadi anak yang solleh...

8 comments:

Faheem Jr said...

hepi besday nayli...semoga cemerlang selalu...cikmin bizi kira komen..cau dulu...

nurulazham said...

happy besday shayang!
good luck utk UPSR nnt.. ;)

yuka said...

faheem - tq yer...nanti kita boleh celebrate birthday kak nayli dgn kakyasmin sekali..sbb date dekat2

Mario said...

yer,,,,hepi bedey tuk dia n gud luck dlm UPSR

yuka said...

Mario - tq yer...

mrs.ecam said...

tahniah nayli dh jd ank dara...siap de cite2 nk kawin ngan dokter lg...kih3

yuka said...

mrs.ecam- tula budak2 zaman sekarang..xder malu2 nak cakap pasal kawen

Ejamaria said...

hepi beday Nayli... klu itu la cita2 Nayli cepat la mak dpt cucu... hehehe