Thursday, April 29, 2010

Arwah Achik spin dan Nana dalam Jangan Tidur Lagi

Rugiii......aku lupa nak tengok jangan tidur lagi...semasa hari arwah meninggal ada di tunjuk sedutan rancangan tidur lagi...jadi aku tertunggu-tunggu la nak tengok...tapi aku lupa la pulak....
kalau ada ulangan kan bagus

6 comments:

kak anie said...

Yuka...akak tengok...rasa sayu aje tgk dia...maklumlah orang dah meninggal...

nourul said...

sedih sgt bile tgk blk slot arwah achik tu sbb sy minat cgt ngan lagu2 arwah..
moga arwah ditempatkan diklgn org2 b'iman..aminn..

kakngah said...

aku pun terlupa tau...
hbs je samarinda terus aku tido..
adeh..
kn dh ckp
jgn tido lg...

yuka said...

kak anie- masa pegi blog akak baru saya tau kata dah lepas jgn tido lg tu...
nourul - lagu2 dia best gak. dia dgn nana mmg sesuai duet...macam nurul dgn ajai dulu tu...

kakngah - aku jarang tgk citer tu...sbb tu tak ingat...

KERAK NASI said...

kak yuka, tgok la kat tv3.com.my

Anonymous said...

Now that we have described discount links of london the one way linking process, how can you get links of london silver websites to link just to you? One answer is that it is links of london sale dependent on your sites content, especially if you links london jewellery have unique content. Other websites will link cheap links of london to you if you have interesting content that links london bracelet compliments their content. The problem is that you london links charms really have to have something exceptional. links of london watches sale One easy way to get a type of one way link called discount links of london rings a back-link. These are links to articles that you cheap links of london necklaces have written and distributed through article directories.