Monday, April 12, 2010

Kerabat Palsu

Sehari 2 ni heboh pasal pelajar cemerlang menyamar jadi kerabat raja... macam kelakar la pulak menyamar jadi kerabat pastu semua orang termasuk yang berpangkat besor tipah tertiputerpedaya...siap boleh melawat PLKN...pastu siap bagi sumbangan lagi...aku pun taktaula apa motif mamat tu... dulu doktor gigi palsu sekarang kerabat raja palsu lepas ni taktau la apa pulak yang palsu...

18 comments:

kakngah said...

tu yg heran tu..
xkan org pahang tak kenal kerabat diraja diorg..
mmg kelakar la.. dgn org kenamaan pun terpedaya..

zOuL_iMMe said...

haha...tu la pasal..
orang tu xbetul kot...xde motif la menyamar pastu buat kebajikan..haha

yuka said...

kakngah - mmg kelakar kan exco semua tu pun x kenal kerabat palsu tu..sekarang saper yg malu? mereka dan keluarga mereka...

zoul-imme - byk pulak duit mamat tu kan..

NiNa' said...

agaknye la kan sis yuka.. dia busan tu... bijak sangat sampai x taw nak wat pe lg

mrs.ecam said...

kui3 bce gak dlm paper....camne ntah leh terdedaya...walopong bdk 2 de kpala surat sultan phg...x kn la xco2 or secretary dieorg x leh sahkn bdk 2 btol ke x kerabat...tp yg bce dlm paper 2 die ckp die ank angkt jek...bleh d kire kerabat ke??? ai fening2

yuka said...

Nina - bijak sampai mcm tu pun susah gak...sapa la mak bapak dia ek

mrs.ecam- diorang tu main percaya jer bila tgk letter head mcm tu...selama ni tak pulak kita dgr tengku mahkota ada anak angkat kan...(mrs.ecam sori yer hadiah belum di pos...insyaAllah akan di hantar dlm masa terdekat)

mimi said...

bebudak sekarang nie canggih sungguh...itu kt plkn tu..em...
penyamaran kerabat diraja dah nak popular sejak kebelakangan nie..
tak de pulak yang nak jadi 'putera katak'

Kak Aidah said...

Salam Yuka,

nak kata budak ni tak betul, tapi SPM dapat 9A. Kalau dia boleh bagi sumbangan maknanya budak ni jenis yg berduit jugak. Pada akak budak ni memang bijak..... Datuk pun boleh tertipu.

yuka said...

Kak aidah - bijak tak bertempat tu...tp byk pulak duit dia tu kan..anak org kaya gak kot

yuka said...

mimi - berani dan kreatif otak budak2 zaman sekarang...

SyuQ said...

skg ni, mcm2 da palsu
termasuk ler pompuan pelesu
opppsss!!!

tulis bebanyak, nnt sy plak kena banned

skg ni x bley tulis lebey2, mesti ada yg x kena

yuka said...

syuq - kene banned cemana tu? takut gak ni

tehr said...

perlukan satu je yg palsu...

gigi.

Chaon Cornerz said...

macam2 hal dunia sekarang nie.. nak kejar populariti kot.. hehhe..

beluncas said...

dunia sekarang banyak yg palsu~

qellissa said...

heran kan, mcm mane diorg bley terpedaya ngan budak ni..memang hebat budak ni berlakon..sekelip mata je popular..=)

yuka said...

chaon cornerz - popular tp merugikan diri sendiri...

beluncas - bulu mata palsu best gak...hik3

qellissa - budak tu jd hebat sebab org2 lain tu tak peka

Anonymous said...

Now that we have described discount links of london the one way linking process, how can you get links of london silver websites to link just to you? One answer is that it is links of london sale dependent on your sites content, especially if you links london jewellery have unique content. Other websites will link cheap links of london to you if you have interesting content that links london bracelet compliments their content. The problem is that you london links charms really have to have something exceptional. links of london watches sale One easy way to get a type of one way link called discount links of london rings a back-link. These are links to articles that you cheap links of london necklaces have written and distributed through article directories.