Monday, April 19, 2010

Kris Dayanti 'bercerai' lagi...

Dalam pancaindera semalam di muka depan ada gambar kris dayanti tengah nangis... khabarnya dia telah bercerai sebelum sempat berkahwin dengan kekasih hatinya tu...senang cakap dia ni putus cinta...
memang tak cun langsung gambar tu...tak macam gambar2 dia yang kita biasa tengok...aku simpati gak dengan KD ni...sebab dia dah jadi mangsa cinta...sanggup tinggalkan suami dan anak2...akhirnya cinta tak kesampaian...mungkin peribahasa ' yang di kejar tak dpt, yang dikendong berciciran' sesuai untuk menggambakan situasi ini...semoga kisah ini menjadi pelajaran dan pengajaran kepada kita semua....

10 comments:

Shiela Latif said...

kesiannn

yuka said...

shiela- ermm kesian kan...dia jd korban cinta

Chaon Cornerz said...

owh.. banyak betol kes cerai artis nie.. hadoi..

Ejamaria said...

bercerai kasih, bertalak tidak... lalala... teringat lagu lama Dato Siti ngan Tan Sri S.M Salim

yuka said...

Chaon - bukan artis pun ramai gak bercerai tp org tak ambik pot la sebab tak kenal

Ejamaria - KD mesti takmau dengar lagu tu kan...

anis hamzah said...

ksian tul...tp mmg ptut la die ptus tuh sbb die curang dgn anang...hehe

kakngah said...

cam hantukan gambar dia semalam...

yuka said...

anis - mungkin itu balasan untuk dia kot sebab curang

kakngah - amboi ko ni kangah laser tu...tp memang betul pun kan...hik3

Fia Abas said...

kesian...jgn tamak dlm hidup ni =)

Anonymous said...

Now that we have described discount links of london the one way linking process, how can you get links of london silver websites to link just to you? One answer is that it is links of london sale dependent on your sites content, especially if you links london jewellery have unique content. Other websites will link cheap links of london to you if you have interesting content that links london bracelet compliments their content. The problem is that you london links charms really have to have something exceptional. links of london watches sale One easy way to get a type of one way link called discount links of london rings a back-link. These are links to articles that you cheap links of london necklaces have written and distributed through article directories.