Monday, April 15, 2013

Senarai calon BN di umum hari ini

wah blog yuka dah jadi blog politik pulak sejak akhir-akhir ni...sebenarnya aku ni bukan minat sangat dengan politik ni... x ikuti sangat pun perkembangan politik semasa...adakala aku menyampah tengok dekat fb ramai yg post bab2 politik mengata orang tu mengata orang ni sedangkan kita tak tau pun hal sebenar..orang mengata kita pun ikut mengata...pastu tak pasai2 dapat dosa...
bagi aku senang saja undi la sapa yang korang suka..x payah lebih2...kadang-kadang penyokong ni lebih sudu dari kuah...

Ok berbalik cerita senarai calon bn tu..sebenarnya yg aku nak excited nak tau senarai calon tu bukannya apa... sebabnya ialah salah seorang pegawai kat tempat kerja aku ni dengarnya nama dia disenarai pendek untuk jadi calon... so kami semua ni nak tau la dia jadi calon ke tidak..dan sorang lagi bakal  calon bn adalah x boss aku...nak tengok juga kedua2 nama ni lekat ke tak untuk pru13 ni...

Kepada semua rakyat malaysia yang layak mengundi jalankan tanggunjawab anda pada 5 mei 2013 nanti dan buatlah pilihan yang bijak.

No comments: