Thursday, April 11, 2013

Masterchef Selebriti Malaysia Musim ke-2


Masterchef selebriti kembali lagi...tahun lepas datuk fazley menang. tahun ni sapa la pulak yg menang kan...
Selebriti untuk musim ke-2 ni aku tengok ada macam2 kategori la.. ada yang tengah meletop gitu dan ada yg dah sendu...ada yg seksi badan macam biola..dan ada yang macam gambus..hehehe...
Antara selebiri tersebut ialah pak nil, che ta, enot, syura, michael ang, zain saidin aka boyfren cheta, kenchana dewi..dan ramai lagi la...
korang rasa-rasa kan sapa yang akan menang?

7 comments:

Normi Nieza said...

nak tgk afiq muiz masak..:)

yuka said...

normi- afiq muiz tu saper?

Normi Nieza said...

lorr..tak knal ker?pelakon kacak dalm mimpi cinderalla tu...encem tau..haha

Nafisa81 said...

mesti banyak lakonan ni nnt

yuka said...

Normi- ooo yg tu...kenal2 cuma xtau nama sebenar dia

Nafisa- biasala... ada lakonan baru la syok sikit

fyna said...

tak sabar nak tgk che ta pegang senduk...

Ciara Cordelia said...

Salam, saya sentiasa cemas semasa menonton aksi artis-artis di Dapur Masterchef Selebriti Malaysia Musim Ke-2. Makin hari, makin panas jadinya. Paling kasihan Rozita Che Wan, sekarang Che Ta Sunyi di Dapur Masterichef Selebriti, Zain dah keluar.. Hootoh! Ego jugak Zain ni yer. Harap2 semangat diaorang sentiasa membara di dapur Masterchef.