Wednesday, April 10, 2013

Berita mutakhir : SPR umum tarikh mengundi , PRU 13 pada 5 Mei 2013

Sebentar tadi Suruhanjaya Pilihanraya telah mengumum kan tarikh hari raya puasa tarikh pilihanraya umum ke 13 akan dia adakan pada 5hb Mei 2013. Hari ahad ye tuan-tuan dan puan-puan...So jangan bagi alasan tak dapat cuti bagai... tapi di kedah hari ahad memang hari bekerja... so sekolah yang terlibat dapat cuti la kan...best la cikgu cikgi kat sekolah di kedah.
Sebelum ni ramai yang menjangkakan 27hb April....

Tak kira la bila pun mengundi..hari sabtu ka ahad ka...walau badai melanda saya tetap pilih mengundi...

3 comments:

apahell said...

terengganu pun..:P

Nafisa81 said...

maknanya suami koi buang undi dulu la...pastu balik jb turn koi pulak

yuka said...

apahell- time ngundi ni la nak jumpa kawan2 lama...sebab tu yuka mendaftar di kampung

nafisa81- yuka pun mcm tu...suami undi kt kg dia..yu kat kg yuka...