Monday, April 22, 2013

Gwiyomi Comel Wawa Zainal

Demam gwiyomi dah nak sampai penghujung tapi aku baru tau apa itu gwiyomi..sebelum ini bila buka fb sana sini org cakap pasai gwiyomi. Aku pun cari la kat pakcik google pasal gwiyomi ni.
cari punya cari aku terjumpa mavam-macam versi gwiyomi...tapi yang paling cute gwiyomi wawa zainal tu...
cer korang tengok video kat bawah ni...

comel kan? wawa ni buat gwiyomi ke tak tetap comel dah...


l

p/s. lepas ni aku nak cari tentang keek pulak...

6 comments:

Aida Ismail said...

Alalaaa comelnyaa Wawa ^^

yuka said...

comey dan sweet kan...

Azuria Abdullah said...

cutenye wawa buat~~

yuka said...

azuria- wawa ni x buat apa2 pun kiut dah

Nana Liena said...

well..gwiyomi ni orang2 comel ja yg boleh buat..huhu

yuka said...

nana- orang tak comei pun boleh buat tapi takut xdak orang nak tgk la pulak..huhuhu