Thursday, April 25, 2013

5 Mei 2013 Cuti Umum di Kedah dan Terengganu

Korang nampak tak tajuk kat atas tu? best kan? Dalam berita harian hari ini ada memaklumkan bahawa pada 5 hb Mei negeri kedah dan terengganu diberikan cuti umum. Ini untuk memberi peluang kepada semua yang berkerja pada hari tersebut untuk pergi mengundi....kat kedah dgn terengganu kan kerja hari ahad...dengar khabarnya kelantan pun telah mengisytiharkan cuti umum pada tarikh tersebut...
Ini baru betul2 hawliau!

p/s: kalau tak cuti pun yuka tetap akan pergi mengundi....

5 comments:

Normi Nieza said...

kelantan cuti gak..:)

fyna said...

oklah kalau macam tue ^_^

Aminin said...

Qlate cuti...hoho

latifah zainal said...

johor memang cuti..hehe..nak jugak tu..

yuka said...

normi- selamat bercuti dan selamat mengundi...

fyna- ok sesangat....

aminin- klate, kedoh, teganu pakat cuti...

latifah- hehehe xpe2 jom kita cuti