Wednesday, April 24, 2013

Masterchef Selebriti Malaysia 2 : Keroz Nazri tersingkir

Selebriti kedua yang tersingkir dari program masterchef ialah Keroz Nazri . Dia kena masuk pusingan penyingkiran kerana kumpulan Merah kalah waktu masak kat luar. Kesian gak kat keroz ni..sebab dia yang volunter nak masuk pusingan penyingkiran tu..mula2 paknil yang offer diri, lepas tu syani, then che ta..pastu keroz dengan afiq muiz....

Aku tak kenai pun keroz ni..dan aku tak perasan pulak ada penyanyi kat malaysia nama macam tu. So bila dia terkeluar semalam aku tak la rasa rindu pun nanti...hehehe

Ini la rupa keroz tu...dressing ala2 jhonny depp gitu

6 comments:

Normi Nieza said...

sapa dia nie sbnarnya?huhu

Nafisa81 said...

celebrity astro kot...

yuka said...

normi- kak yuka pun x tau..nasib baik dia masuk masterchef tu.kalau tidak xtau pun kata ada penyanyi nama keroz

Nafisa81- mungkin la kot. dak pun dia ni vokalis kumpulan mana2

aein safinah said...

Kita pon x kenal dia jugak. Hahaha. Penyanyi ke ? :p

Noor Mala Shahar said...

xkenal juga dia ni...

yuka said...

aein/ mala- kesian dia kan...ramai x sedar kewujudan dia..hehehe