Thursday, April 25, 2013

Letupan di Nibong Tebal

PRU 13 memang sangat kontroversi. Bermula dari isu pembubaran parlimen lepastu penamaan calon dan sekarang ni dalam kemeriahan berkempen tiba-tiba berlaku letupan bom di Nibong Tebal. Letupan ini meyebabkan seorang petugas parti cedera....
Apa la nak jadi sekarang ni...dulu kes meletup2 macam ni berlaku kat selatan thai jer..sekarang dah berjangkit sampai sini dah...hishhh tak suka la macam ni....
Kita kan negara demokrasi....kalau rakyat tak pilih parti yang kalah kena terima hakikat la...jangan main ugut2 dengan bom bagai...
Katanya bom tersebut di pasang oleh orang profesional dan di rancang rapi....ni mesti kes nak takutkan pengundi ni....

Gambar di tempat kejadian

3 comments:

Normi Nieza said...

takutnya..huhu

Cik Aida™ said...

bahaya nye.

latifah zainal said...

napela sampai nak bom2 kan..nasibla tak melibatkan kematian..