Wednesday, April 3, 2013

Najib Bubar Parlimen, bila PRU-13 akan di adakan?

Parlimen Bubar Hari ini....Semuanya sudah terjawab ....Hari ini 3 april 2013 akhirnya PM telah membubarkan parlimen....lama dah rakyat malaysia dok tunggu pembubaran parlimen ni...dah bubar parlimen ni bila pulak nak mengundi? yang tu aku x dpt maklumat lagi..tapi ada yang kata 27hb...apa-apapun kita tunggu la SPR umumkan bila nak diadakan Pilihanraya Umum ke 13....

Bila sebut pru-13 ni macam-macam ramalan yang keluar.. so sama-sama la kita tunggu keputusan pru-13 nanti...

Kepada semua rakyat malaysia yang layak, yang cukup umur, yang mumaiyiz dan yang paling penting yang telah mendaftar...jangan lupa mengundi... buatlah pilihan yang bijak... Blog Ping Site

11 comments:

Normi Nieza said...

jom mengundi..:)

yuka said...

normi - jom..hehhe semangat nih

Faridzuan said...

Undian kita adalah rahsia. Hehehe. Eh, umur saya baru 17 tahun lebih. :3

BUNDA a.k.a KN said...


ASSALAM,

SALAM UKHUWAH DARI BUNDA

yuka said...

Faridzuan- sebaya anak aunty yuka rupanya...tunggu pru-14 la baru ngundi

bunda- salam ukhwah juga

Cik Rose said...

he..he... kena jaga masa hari pengundian tu yuka

yuka said...

cik rose- jaga diri ke jaga tempat mengundi? hehehe

yuka said...

cik rose- jaga diri ke jaga tempat mengundi? hehehe

Arora Anne said...

unidi pkr yek..
najib ni penipu

yuka said...

Arora Anne- tak baik menuduh orang sembarangan...

Aminin said...

jom mengundi hahahaha... siap buat artikel lagi just pdangan je..
http://uwaisaminin.blogspot.com/2013/04/antara-bn-dan-pas-siapa-aku-pilih.html