Sunday, May 9, 2010

' sori PDRM tersilap sapu'

kelakar gila bila aku baca paper harini...kesnyer fasal kereta rasmi ketua polis selangor kena curi...pencuri tu mana tu yang dia curi tu kereta ketua polis...setelah tersebar berita di media massa baru dia tau... setelah mengetahui keadaan sebenar si pencuri itu meninggalkan kereta itu ditepi jalan...yang lucunya dia siap tinggal nota atas dashboard yang berbunyi "sori pdrm tersilap sapu"...hehehhe...aku rasa pencuri ini ada sense of humor yang tinggi jugak la... dan dia tu takla jahat sangat walaupun dia seorang penjenayah...bak kata org sekarang sekarang walaupun penjenayah tapi dalam hati ada taman...ahaks

6 comments:

[[iidyLL_iceneSS]] said...

huhuhuhu
sweet la plak penjenayah nie...
kikikiki

rossoneri said...

hakhakhakhak lawak betul...macam budak2 baru nak belajar buat jahat je

Hafiz Mohd said...

macam menyindir PDRM je kan? haha.. maybe pasal kes salah tembak tu kot.. PDRS said: sorry salah tembak.. so diaorang pun nak buat gak mcm tu.. hehehe..

Noor said...

iidyLL - penjenayah yg lembut hati ni

rossoneri - buat lawak kering lak penjenayah tu...dia ingat mintak maaf macam tu org boleh lepas kot

hafiz - ada kemungkinan gak tu

Mia Liana said...

itu lah pasal...lain kali check dulu..jgn main sapu je... hehehe

Anonymous said...

Now that we have described discount links of london the one way linking process, how can you get links of london silver websites to link just to you? One answer is that it is links of london sale dependent on your sites content, especially if you links london jewellery have unique content. Other websites will link cheap links of london to you if you have interesting content that links london bracelet compliments their content. The problem is that you london links charms really have to have something exceptional. links of london watches sale One easy way to get a type of one way link called discount links of london rings a back-link. These are links to articles that you cheap links of london necklaces have written and distributed through article directories.