Saturday, May 1, 2010

Pemenang Cabaran 35000 Yuka-Luv...



Dengan sukacita diumumkan...pemenang bagi cabaran 35000 ( walaupun saat akhir ditukar ke 1000) ialah blogger ieyza....Tahniah diucapkan kepada ieyza...kepada peserta lain yang turut serta memeriahkan cabaran ini seperti cikmin, kakngah , yanmie dan lain2 terima kasih diucapkan...

8 comments:

Faheem Jr said...

uiksss??? nape takde print skrin nya?ishhh..tak lengkap la..

Faheem Jr said...

link pemenang pun takde,camne nak pi ucap tahniah ni..haishhh..sekarang ni update 3-4 kerat je ye ayat..tak baik untuk pertumbuhan hijau disini,akan sia-sia usaha kita.

opssss!

kak anie said...

Tahniah pada pemenang...ahalah Yuka...kena letak printscreen dialah

Uncle Lee said...

Hi Yuka, i love your blog design and colours. You are very creative.
You keep well, have a nice day and keep a song in your heart, lee.

Faheem Jr said...

thanks on behalf yuka :)

yuka said...

Faheem jr - dah letak print skrin sebagai bukti..tp link tak dpt nak letak sebab ieyza lom bagi link dia...

kak anie - dah letak dah

uncle lee - thanks a lot

faheem jr- tq...hik3

grecek said...

salam kenal....

ieyza said...

salam yuka.....
thanks yerrr atas pemberian hadiah tu...
really appreciate it...
thanks once again