Monday, May 31, 2010

GAH1

Salam 1 malaysia semua.... aku nak tanya ni saper yang tengok GAH1 kat TV2 semalam? sebenarnya aku pun tak penah tau pun ada program hiburan nama GAH1 tu...cuma semalam tu lepas jer habis mentor kat tv3 aku tertengok tv2...masa tu baru aku tau ada siaran langsung GAH1.... tapi masa aku tengok tu peserta yang bertanding semua dah selesai...cuma penyanyi jemputan jer yg tengah buat persembahan...oleh kerana aku tak tengok dari awal maka tak dapat la aku nak komen pasal pemenang atau pengalah...
yang aku nak komen kat ini tentang perjalanan program tersebut ketika upacara penyampaian hadiah...nampak tak begitu sempurna ( mcm upacara penyampaian hadiah kat sekolah2 je) ...sepatutnya pihak penganjur lebih teliti kerana yang menyampaikan hadiah tu bertaraf VVIP .... yang aku paling bengang tu dengan pengacara majlis yang entah apa2 macam tak buat persediaan langsung...baik yang lelaki mahupun yang pompuan 2 kali 5 jer...yang lelaki tu macam terlupa skrip jer yang pompuan tu pulak suka jerit2... semasa diorang umumkan penyanyi yang dapat persembahan terbaik si aliyah tu pun datangla ambik hadiah... tetiba pengacara tu jemput si ajai naik pentas jugak...apa kena mengena ajai dengan persembahan terbaik tu...kalau lagu terbaik memang patutla komposer dan penyanyi sama2 naik pentas...memang xder pun hadiah untuk ajai bagi persembahan terbaik tu....
Lepas dah selesai upacara penyampaian hadiah tu pengacara macam lupa nak ucap terimakasih dekat vvip td...semasa vvip tu nak turun tangga tu baru nak ucap terima kasih itupun macam teragak-agak nak sebut nama dan gelaran vvip tu...entah betul ke salah dia sebut aku pun taktau sebab tak berapa jelas dia sebut masa tu...lain kali kalau tak boleh ingat tulis la di kertas kecik... ada 1 lagi sikap pengacara yang aku rasa tak berapa berkenan ialah ketika pengara pompuan nak umumkan pemenang, yang silelaki asyik2 dok pegang hidung kalau sekejap xper gak...ni lama... bila giliran lelaki cakap si pompuan tu pulak asyik dok pegang telinga...memang mengganggu tumpuan penonton dan nampak kurang sopan la...
Aku pun heran la macamana RTM boleh pilih diorang tu jadi pengacara untuk program besar macam tu...takkanla dah xder orang lain kat RTM tu... Aku harap pihak RTM akan lebih teliti bila membuat sesuatu program...contohilah stesen tv lain yang sentiasa menyajikan program yang berkualiti...

10 comments:

makdara terdiva said...

i pon tengok..
name jer GAH 1..tapi tak gah langsung..
tp dalam x best tu pon..tengok gak sampai abes...muahahah!

yuka said...

makdara- yang tak best tu pengacara dia...penyannyi yg bertanding tu hebat2 gak...rugi yuka tak tgk dr awal...

fiezah91 said...

ahaha.. semalam tgk GAH1 lepas tu tkr kat mentor.. Tukar balik GAH1.. Tukar balik tengok mentor.. last2 penat tkr2 tv terus online..ahahaha

yuka said...

fiezah91 - semalam xder citer yg best kan...kat astro pun sama gak

kakngah said...

aku x tgk. xtau pn. baca sokabar td.. baru tau..

yuka said...

kakngah - sama la kita taktau pun ada benda tu...cuma tertengok jer semalam tu...tu pun dah dekat nak abis...RTM ni kita kene buat sesuatu la...cuba tgk tv3 tu..juara lagu lg sebula depa dah promo kt tv...barula kita pun tertunggu2 gak

nazreenhashim said...

dorg neves kot cik yuka..
ekekeke..

yuka said...

nazreenhashim- nerves masa mula2 tu boleh diterima...ni smpai habis pun macam tu gak... kesimpulan diakan GAH1 mlm td not well organized

nazreenhashim said...

sabo jela ye

Anonymous said...

Now that we have described discount links of london the one way linking process, how can you get links of london silver websites to link just to you? One answer is that it is links of london sale dependent on your sites content, especially if you links london jewellery have unique content. Other websites will link cheap links of london to you if you have interesting content that links london bracelet compliments their content. The problem is that you london links charms really have to have something exceptional. links of london watches sale One easy way to get a type of one way link called discount links of london rings a back-link. These are links to articles that you cheap links of london necklaces have written and distributed through article directories.