Wednesday, May 5, 2010

Piala Thomas dan H1N1

Piala Thomas akan bermula tak berapa hari jer lagi...dalam masa yang sama wabak H1N1 melanda skuad negara...mula2 rashid sidek didapati positif H1N1 lepastu misbun pulak...jangan sampai negara lain takut nak datang bertanding disebabkan H1N1 dah la yer...

p/s: bos aku kat dia tk risau sngat H1N1 sebab penyakit tu boleh sembuh....yang dia risau B1N1....sebab B1N1 tu akan kekal sampai mati.... buat lawak pulak bos aku tu

11 comments:

Nashays said...

yeaaa..semoga coach cepat sembuh..boss yuka tu garang x?

yuka said...

Nashays- bos yuka tu tak garang sebab tu dia takut B1N1...hik3

Ungu Violet said...

amboi.. ngata bos ekk... ckp kt bos dia kang br tau...wakakaka..

Chaon Cornerz said...

report bos akak.. hahha.. yela.. B1N1 mesti 1.. kang porak peranda plak rumah tangga.. hahha..

yuka said...

Ungu Violet/chaon - jgn la report kat boss..kang kene tarik balik anugerah pekerja cemerlang tu...hik3

White Bird said...

=) B1N1 erk..

yuka said...

B1N1 = bini...ahask

Studentslife said...

lempang je boss ko tu

Sky0ne said...

hahaha siot je lawak bos tu...

yuka said...

studentslife - ada ker nak lempang boss...

skyone - taktau la dia buat lawak ka ataupun dia betoi2 takut B1N1..

Malwana said...

arrkk.memula xpaham agi pe benda B1N1 tu..sekali bini upanya..stress2..huhu