Sunday, May 9, 2010

SMS hari ibu...

Selamat hari Ibu kepada semua Ibu2 yang baca blog yuka...
sempena hari ibu hari ini aku percaya tetu korang dapa byk sms hari ibu kan? aku pun dapat jugak 2-3 sms msg hari ibu...tapi dalam2 banyak2 tu aku terpikat dengan 1 sms yang dihantar oleh kawan aku yang sama2 belajar di itm dulu...

sms dia berbunyi begini:

' yang sejati ibu kandung,yang fenes ibu tiri, yang ringan ibu angkat, yang lumayan ibu ayam, yang ramai ibu tunggal, yang penting ibu jari, yang berkhasiat susu ibu...selamat hari ibu'

lucu dan sweet kan?

14 comments:

mumyShaneQeisha said...

dalam lucu tu,ada benarnya kan yuka.1st time baca sms hari ibu cam tu:)

Chaon Cornerz said...

hahha.. best ayat tue.. selamat hari ibu kak yuka..

yuka said...

mumyshaneqeisha- tu la..walaupun lucu tp benar

chaon - tq chaon... dah wish hari ibu dekat mak ker?

Ummiross said...

Selamat hari ibu Yuka...

Nur Hawa Mohd Zin said...

funny but meaningful

Azizul Luqman said...

shelamat hari ibu...
semoga jadi ibu yg baik... :D

NaNaJoe said...

selamat hari ibu kak yuka..:P
terlambat tp nak wish gak.. hehehe~~

Noor said...

ummiross- tq..selamat hari ibu utk ummi juga

nur hawa - yea betul tu...dalam kelucuan ada kebenarannya

azizul - tq..insyaAllah

nanajoe - tq nana..xper biar lambat asal selamat...ahaks

kak anie said...

Hehehe...memang sweet & lucu...SELAMAT HARI IBU buat Yuka juga...

yuka said...

kak anie - rq..selamat hari ibu untuk kak anie juga...

anis hamzah said...

nape anis tak dpt sms ibu...hehe.. blum jadi ibu kagi kan... selamat hari ibu kak yuka :)

.s.o.f.i.a. said...

suwitnye.............

鯛魚燒Star said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Anonymous said...

Now that we have described discount links of london the one way linking process, how can you get links of london silver websites to link just to you? One answer is that it is links of london sale dependent on your sites content, especially if you links london jewellery have unique content. Other websites will link cheap links of london to you if you have interesting content that links london bracelet compliments their content. The problem is that you london links charms really have to have something exceptional. links of london watches sale One easy way to get a type of one way link called discount links of london rings a back-link. These are links to articles that you cheap links of london necklaces have written and distributed through article directories.