Friday, January 1, 2010

...and the happy new year

bye-bye 2009...welcome 2010... selamat tahun baru aku ucapkan kepada semua pengunjung...macamla ramai sangatkan....Tahun 2009 berlalu dengan jayanya...aku pun dah lupa azam aku pada tahun 2009 tu... namun demikian untuk tahun 2009 ni ada beberapa azam yang aku nak capai...antaranya ialah aku berazam nak tukar template baru kat blog aku ni...dah lama sangat tak berganti....anak2 aku pun dah bosan tengok blog ni...depa suruh aku tukar... munkin ada yang gelakkan aku sebab nak tukar template pun aku jadikan azam...bagi blogger yang dah pro dan byk masa memang xder masalah nak tukar templet tiap2 hari sekalipun...tetapi bagi bloggeryang baru merangkak macam aku ni pastu ala2 rabun IT pulak tu, nak tukar templet tu memang 1 hal yang besar...macam nak pindah rumah betul2... nak tukar templet tu memang la senang...boleh cari jer kat mana2 website macam pyzam tu tp yang jadi masalah ialah nak letak balik esesori kat blog tu....nak letak balik shoutbox...letak gambar2....letak jam...letak blog link...pastu yang paling penting nak letak nangnak tu balik...kalau xdak nangnak tu korang datang sini xder benda pulak nak klik...kan? memangla boleh buat backup semua tu...tapi masalahnyer sekarang aku ni kan rabun IT...jadi x reti l nak backup2 bagai...kalau mekap aku terer la....hik3.

Azam aku yang ke=2 pulak ialah nak menurunkan berat badan...yang ni pun ada yang gelakkan aku...depa kata nak turunkan cemana lagi...tp aku rasa perlu jugak aku turunkan berat badan sebab badan aku sekarang semakin berat dengan jayanya.... berat sekarang 56.5kg... paling berat dalam sejarah hidup aku...sebelum ni masa aku mengandung 9 bulan berat aku 54kg jer.. ni x pegnen pun lebih 56kg....aku berazam mulai 1 januari 2010 akau akan berusaha habis-habisan untuk turunkan atleast 3 kg dlm masa 3 bulan...haritu aku ada sebut nak tunjukkan kaedah yang aku nak guna...tapi sampai sekarang masih belum sempat...sebabnya model yang aku nak guna tu ada komitmen lain...nanti bila dia free bolehla kami buat penggambaran... (AINI u jangan cuak tau bila tgk kaedah i...hik3)

Buat sementara waktu ni itu jer la azam aku....yang lain2 akan difikir kemudian... apa azam korang? meh la share dengan aku....

Akhir kata Selamat Taahun Baru 2020...semoga tahun baru ini akan lebih cemerlang dari tahun sebelumnya....

2 comments:

Cikmin said...

selamat tahun baru 2010 yuka dan family...azam??mesti la nak kuruskan badan...dok list paling atas skali...yg lain xbleh bitau...hehehe...

p/s nak tgk gak kaedah yg boleh mencuakkan tu...ihiks...

yuka said...

cikmin- mmeh kita sama2 turunkan berat badan...nani bolehla pakai baju vetnam yg slim2 tu...yng kaedah tu pulak saja jer nak buat gempak...hik3