Tuesday, January 26, 2010

surprise...surprise...

Semalam aku buat surprise dekat hb aku...bukan kezutan cemana sangat pun cuma aku tukar curtain dan cadar baru dalam bilik aku tu...curtain tu aku tempah senyap2 ( dengan bantuan bibik) semasa hb aku outstation kat kl 2-3 minggu lepas...pastu dah tempah curtain kitorang pegi beli cadar/comforter baru...projek ni hanya kami ber3 yang tau ( aku, bibik + ebiboy)...masa tu anak2 yang lain pegi tusyen...kalau diorang tau kompom la x jadi kezutan aku tu...2 hari lepas kedai curtain tu tepon bagitau yang curtain tu dah siap....so, masa lunch hour semalam tu aku bergegas ke kedai itu dan kendian bergegas balik rumah...sampai rumah cepat2 tukar langsir dan cadar....pastu aku ke ofis semula....Petangnya cepat2 aku balik rumah sebab xnak bagi hb aku sampai dulu kalau tidak terlepas la peluang nak tengok reaksi dia kan....Bila hb aku sampai reaksi dia macam terkejut la kan..tapi taktau la buat2 ker apa...hahhaha. Nasib baik la hb aku tu berkenan la dengan pilihan yang aku buat...tapi ada 1 komen dari dia...dia kata memang la surprise tengok bilik dah bertukar wajah tapi nanti dia jugakla yang nak bayar bil kredit kad tu....hahhaha....bijak2....
Cemanala hb aku tu tau yang aku bayar semua tu menggunakan kad gores dan menang nih?

4 comments:

Cikmin said...

wahhhh...ni ada kaitan projek 2010 ke?sempat ke gi viet6 ni?

aNIe said...

Hhehehe...memang double surprise lah tu ye...hahaha

yuka said...

ckmin- projek ditunda ke 2011...hehee...v et6 mesti on la..

kak anie- best gak kan surprise2 ni....lg best bila org lain yg bayar...ahaks

aman al-kempasi said...

klik milo ads,......:)sori post kat sini..shouts ox ade problm..hehe