Sunday, January 3, 2010

gagal...

Dah 3 hari tahun 2010 menjelma...namun begitu aku masih gagal untuk memulakan program diet aku tuh...gagal bukan disebabkan aku tapi disebabkan oleh orang2 disekeliling aku... Hari 1hb tu aku memang tak nak makan sgt...tapi pakndak aku yang baru balik Mekah buat kenduri la pulak...kenduri kesyukuran sempena selamat menunaikan haji...Dah aku pegi kenduri takkan la tak makan pulak kan...nanti kecik hati pakndak aku tu...baikkan aku ni sanggup mengenepikan program diet aku tu demi menjaga hati orang lain....hik3

Sebelah malam pulak kawan aku dari kl yang balik kampung ajak makan kari kepala ikan di penang...nama tempat tu kari kepala ikan pen-mutiara...best dan happening la kt situ...kawan aku order kepala ikan dua belanga ( kari dia serve dalam belanga...tak main la mangkuk2 ni)...udang goreng tepung, sotong goreng tepung, kangkung goreng belacan dan telur dadar...dah makanan punya banyak sampai macam tu takkan aku nak tengok jer kan?... gagal lagi ...alang2 dah gagal aku pulun makan sepenuh hati...ambik kau

moral of the story: biar menyesal makan jangan menyesal tak makan...

2 comments:

CikMin said...

hahahaha....! dah agk..mesti tak buleh punya...konon la org yg gagalkan misi diet eh...

yuka said...

cikmin- biasala xkan nak menyalahkan diri sendiri...hik3...tpxper i baru hari ke3....