Thursday, January 21, 2010

b*b*

Ptg semalam lebih kurang pukol 4.30 anak aku ebigurl tu tepon...mintak aku carikan beberapa jenis gambar... kalau tak bawak kene jumpa dengan guru besar... yg pertama dia nak gambar baby...tak kisah la baby lelaki ke pompuan.... wokey yg ni boleh cari ...dan aku teringat blog cikmin ada byk gambar baby.... yang ke 2 dia nak gambar air arak...pulak dah... okey yang ni pun boleh dibereskan....gambar ke 3 yang tak tahan tu...ada ka dia suh cari gambar daging babi... ishh...memang banyak la kat tenet tu...tapi aku tengok pun geli...rasa mcm tak sanggup nak dload kt pc aku tu...tapi nak tak nak kena la jugak kan....pastu tanpa berlengah lagi aku pun dload la gambar tu semua...gambar babi tu bukan 1 aku cari tapi sampai 6...ada yg masih segar bugar di tengah ladang...ada yang dah di potong2 yang tak tahan tu ada yang sedang dipanggang sekor2 bulat2 dengan domoi sekali...hadoii sabor je la....

Pagi tadi masa aku nak on PC aku tu tetiba x boleh pulak....adakah ini angkara babi2 semalam?

Y

5 comments:

aNIe said...

Lorr...apsal tu...website babi2 tu ada virus ke?

zulhilmi tempoyak said...

hahak...
ad kemungkinan 2..

yuka said...

kak anie/zulhilmi - website tu ada selsema babi kot....hehehehe

Sya said...

Pehal lak tetiba cikgu nak gambau daging babi.. apa agaknya projek cikgu tu.. ??

yuka said...

kaksya- xtaula apa projek diorang tu...kita dulu2 x penah lak kena bawak gambau babi tu kan...seingat saya kan dulu2 memang susah la nak jumpa gambar babi...nak tengok yang real apatah lagi la kan...sekarang katun pun ada karekter babi...