Sunday, March 1, 2009

Hari Tension...

Hari ni bangun jer tido rasa sakit2 kepala. Mula tu malas dah nak ke ofis. but then aku teringat pulak der surat yang nak suruh boss aku t.t pastu nak kene hantar harini jugak. makanya aku kene la pi ofis jugak. Pagi2 aku dah ngadap boss.... tunjuk surat yang di sain tu... pas dah sain aku nak kuar tapi tak jadi bila aku dengar dia kata

"yuka, last week 3 org staff u dtg jumpa saya nak mintak tukar... ada apa sebenarnya?"

"entah la boss, saya taktau pun pasal diorang nak mintak tukar tu".

Sebenarnyer aku tau jugak sikit2 pasal diorang nak mintak tukar tu tapi malas la nak citer kat boss harini. sebab aku sakit kepala. Pastu der la lg dialog aku dgn boss. kalau ikutkan aku takder hal pun diorang nak tukar. kalau dah nak tukar sangat...by all means...GO. Lepas tu aku rasa kepala aku bertambah sakit memikirkan hal budak ber3 tu. menyesal aku datang ofis. Nasib baek harini lunchtime lama dari 12.15-2.45. Jadi dapat la aku kuar ronda2 kat central square tu. masa ronda2 tu aku terbeli 2 psg kasut. pastu terus hilang sakit kepala dan tensen aku tu...ahaks.



Bergaya dengan kasut baru. chantek tak?


No comments: