Wednesday, March 4, 2009

Jom BersukaRia

Masuk hari ini dah 2 hari setengah ofis aku takder cartoonnetwork. Sumer nih berpunca dari hujan lebat yang disertai ribut petir hingga kan modem/server pastu macam2 lagi la peralatan letrik terbakar dek terkena panahan asmara petir itew. Sekarang ni di ofis sunyi sepi jer sebab telefon pun tak berbunyi. Nak bertenet pun tak boleh. Bila dah tak boleh bertenet tu secara otomatik aku pun tak boleh nak wat keja....hehheee best!best! Tapi sekejap jer la best tu pun sebabnyer lepas ni kene buat jugak sumer tu. Macam sekarang ni aku kene submit report online . datelinenyer 3hb tapi tak dapat nak buat. Hq pun tak tepon pun submit.selalu tu mesti dah bising2. Cemana nak tepon kan dah semua sistem perhubungan dah terputus...ahaks.
Harini aku dah risau la sebab belum buat report tu. Aku jumpa pegawai IT tanya lambat lagi ker networking ni nak ada balik. Dia kata lama. Bila aku tanya ader aternatif lain tak sebab aku kene buat jugak report tu harini. Dia pun bagi la alternatif suruh aku bawak laptop pi lepak kat kedai nasik kandar ( di sp ni kedai nasik kandar sumer ada WIFI) . Tapi aku punya alternatif lagi la brilliant. dari lepak kat kedai nasik kandar baikla aku lepak kat rumah... tak gitu?
Lepas tu aku pi jmpa boss pulak. Nak bagitao masalah aku tu. belum sempat aku bagitao idea aku yang brilliant aku tu boss aku dah kata "u balik buat kat rumah la". see otak aku sama macam boss aku tu jugak..hehhe. dipendekkan cerita sekarang ni aku kat rumah la tengah wat keje tu sesambil type entry nih...

3 comments:

Sya said...

Yuka.. tadi dpt cakap kejap aje dah hilang.. yg tu kat rumah ke opis?

yuka said...

kaksya- masa tu kat rumah

13may said...

salam...

tima kasih jadi follower dan jenguk blog saya :)