Friday, March 6, 2009

Periksa....

Ni aku nak cerita pasal my baby girl tu. Sekarang dia darjah 3. masa darjah 2 dulu dia dalam kelas 2 c. Oleh kerana result akhir tahun yang agak cemerlang dia dapat masuk kelas 3A. Aku happy la kan. sebab ada peningkatan yang ketara... Dia jugak dilantik jadi pengawas sekolah... Kakak dan Abang dia takder lagi yang jadi pengawas sekolah. setakat pengawas pusat sumber aderla. 2 minggu lepas sekolah anak aku da ujian bulanan. Nak tau dia dapat nombor berapa? Dia dapat nombor 30 yer tuan2 dan puan2.... Letih aku. Tapi bila pk2 balik yang dia tu dalam kelas A dan dia dapat nombor 30/44 aku rasa ok la jugakkan. Redha jer la... Pastu kan keesokkan harinya masa aku balik keja my babygirl bagitao " mummy sebenarnya masya bukan dapat nombor 30 yang semalam tu cikgu tersilap" wahh.. ini sudah bagus.. . "Habis tu dapat nombor berapa?"tanyaku penuh semangat... " dapat no 33!" chehhh! ingatkan lagi elok rupanya makin besar la pulak nombor tu... hadoiiii... nasib baikla aku ni takder penyakit jantung & darah tinggi tu. kalau tidak sure my blood go upstairs..ahaks...

No comments: