Thursday, March 26, 2009

Adoii...sakit kepala

Semalam masa di ofis aku sakit kepala yang teramat tapi terpaksa la tahan jugak sebab byk benda yang nak disiapkan dan petang tu pulak aku der meeting. Memang tak best la meeting dalam keadaan macam tu sebab muka aku tu tak berseri dan takder sinar di wajah sebab menahan sakit..ahaks... nasib baek SINAR di nama aku tu masih ada.. tak faham? abaikan statement itu.
Petang semalam aku balik keje diambil oleh suami sebab aku tak berani nak drive balik. takut la jugak satgi jalan yang 3 lane aku nampak 6 lane pulak kang tak pasal2 jer berlaku kemalangan. So keter bermalam di ofis la malam tadi... Pastukan semalam masa nak tido hubbby aku tanya

" ok ker keter tu tinggal kat ofis?"

" Ok aper kan ada guard kat ofis tu"

" mana la tau....."

Ish risau gak aku bila hubby kata macam tu. Ini bukan kali pertama aku tinggal keter tapi sebelum ni dia tak penah pulak risau macam tu. Mula la aku tak sedap hati. pastu aku teringat pulak kejadian 2 tahun lepas dimana ofis aku di pecah masuk hingga menyebabkan kami semua kehilangan note book ( bukan buku nota yer) beramai-ramai. masa kejadian tu 13 laptop dan 3 lcd projector hilang sedangkan ada pak guard.... masa tu aku hilang laptop yang baru dibeli sebulan ..sangat sedeh ok.
Munkin disebabkan kerisauan itu malam tadi aku telah bermimpi. Dalam mimpi aku tu , masa aku datang ofis keesokkan harinya dari jauh aku tengok keter aku takder kat tempat parking aku tu... panik aku. bila aku menghampiri tempat parking tu aku ternampak keter aku ader dalam longkang.. pastu aku terjaga dari tidor... tengok jam baru pukol 2.48... rasa lambat pulak nak tunggu hari siang ... tapi kan macam kelakar la pulak ader ke keter aku tu boleh masuk longkang padahal longkang kat situ kecik jer pun lebar tak sampai 2 kaki.... tapi nama pun mimpi kan...
Pagi tadi sebaik sampai dalam kawasan ofis aku rasa lega yang teramat sebab keter aku tu masih berada ditempatnya dalam kedaan yang selamat...syukur...

Harini aku masih rasa pening2 lalat tapi aku dah spare sepapan panadol actifast

p/s: kepada peminat Spa Q jangan lupa menonton petang ni sebab hari ini episode yang terakhir...layannnn

No comments: