Friday, February 20, 2009

Trip to Jakarta - Teksi

Kali ini aku nak citer pasal teksi di jakarta tu. ader byk kategori teksi kat sana tu. motorsikal pun di buat macam teksi gak tapi yang tu dipanggil ojek. Pastu ada jugak teksi roda 3. aku tak sempat nak ambik gambar teksi tu. kalau korang rajin layan citer2 indon bleh tengok la teksi tu. Tapi yang paling tak tahan Alphard tu pun diaorang buat teksi. Teksi ni golongan konglomerat jer la yang naik sebab tambangnya mahal. Aku tinjau2 jugak kot2 ader teksi camry. nasib baik la takder. kalau tidak........ makan hati...

3 comments:

CikMin said...

hahahaha..tau la yuka pakai camry...mau nye x makan hati...

aNIe said...

Salam Yuka...wah!! best ye dpt jenjalan pi Jakarta...

Alphard buat teksi...!! adoiyai...kat sini kalau alphard tu macam kereta mewah dah

yuka said...

cikmin - kalau der teksi camry tu tak jadi la nak sewa innova tu...ahaks

aNIe - kakanie nanti jomla ikut yuka dengan cikmin pi jenjalan... best tau pi ikut pakej redah jer tu... lagi ramai lg jimat tau