Thursday, February 7, 2013

sharnaaz dan shila amzah

                                                                (masa ni cinta tgh mekar)

Shila amzah ni sapa tak kenal kan...bukan kat malaysia ja tapi sampai orang shanghai pun  kenal dia... shila amzah ni lama dah menyanyi tapi masa tu tak berapa laku sangat...tapi sejak menang OIAM tu nama dia mula dikenali...pastu tahun lepas menang pulak kat shanghai bertambah kebaboom la nama dia... mula-mula memang la nama dia meletop sebab kerjaya dia yang meningkat tu...lepas tu mula la ada kontroversi...antara yg hot tu bila dia cium tangan sharnaaz masa menang anugerah tu la...macam la sharnaaz tu dah jadi suami dia...pastu kes apatah dgn penyayi lelaki masa anugerah jugak...masa tu shila konon2 nak buat lawak tapi tak kena tempat....pastu dengar gossip kata sharnaaz kongkong shila lah... kalau bab ni aku ada tertengok rancangan melodi tu... wartawan tu tanya sharnaaz betul ke dia kongkong shila...dia jawab macam ni
 " saya kongkong bakal isteri saya. tak salah kan?" terkejut aku dengar dia kata macam tu... banyak la dia punya tak salah...lom apa2 dah kongkong kalau jadi isteri tah cemana la gamaknya... so kesimpulan kat sini memang patutla nd lala tak suka kat mamat ni...hangin semacam je mamat ni...
Shila tu pun 1 hal gak..belum apa2 dok sebut cinta hati la, i luv u la di khalayak ramai...x reti malu langsung..sekarang bila dah jadi macam ni sapa yang malu?

5 comments:

Mohd Huzaini Hassan said...

sharnaaz pun tak taulah.. nak anak orang ttp sombong dengan bapaknya.

fyna said...

sebenarnya fyna tak berkenan dengan sharnaaz tue...huhuhuhu.
penat2 nd lala besarkan shila. suka2 je nak kata macam tue kan.

yuka said...

huzaini- tu la..entah apa2 sharnaz tu...dah la bukan artis top mana pun, berlagak ja lebih

fyna- yuka pun x berkenan dgn sharnaaz tu..cara dia jwb soalan wartawan menyakitkan hati kita yg dengar..

kopi pasta said...

sebab tulah aku tak ske industri hiburan tempatan..penuh dgn dramatik yg entah apa2

fyna said...

tuelah kan. sharnaaz tue pun satu. kenalah jugak hormat ND Lala sebagai orang yang lebih tua.