Wednesday, February 20, 2013

Berita Gempar No.2: Kerajaan Naikkan Gaji dan Elaun Perumahan Kakitangan Awam

amboi sampai 2 berita tergempar harini....tapi berita tergempar yang nombor 2 ni lagi best.
Dengar kata kerajaan bersetuju untuk menaikkan  gaji kakitangan awam 2013 sekitar RM400 dan elaun perumahan dinaikkan kepada (antara RM350-RM450). Dan dijangka kenaikan gaji kakitangan awam + elaun perumahan (ETP) akan diluluskan pada seawal hari Khamis ini . Taktau la berita ni betoi ka dak..kalau betoi Alhamdulillah... tapi yang aku heran gaji baru ja naik tahun lepas..kenapa naik lagi? redha je la kan dah orang nak bagi....

12 comments:

Nur Fahz said...

ehem.yang nie seronok nak dengar.kalau betui la Alhamdulillah.. :)

yuka said...

fahz- syok kan kalau betoi...

Diana Azis said...

Alhamdulillah..kalau betul rezeki la tu.. :)

Puteri Hana said...

beznya kalau dah keje,,saya student ag..huhu

yuka said...

diana- harap2 betul...

puteri hana- jadi student pun best apa

@e_da said...

mai kita doa semoga ianya makbul terjadi.. ehhehe

sis92 said...

tsk apakan daya diri ini tak bekerja
tak merasalah nak dapat duit gaji blipat kali ganda

yuka said...

lom keja takpa ...ambik duit berlipat ganda dari nuffnang ni dulu...heheehe

Lisa Kuci said...

benda best ni kalau jadi kenyataan,muahahah

Phat said...

kita doa kan je supaya ini akan jd betul2 amin

yuka said...

lisa kuci- maunya tak best... dapat duit kan...

phat- amin....

AnieDaud said...

rezeki tauu..alhamdulillah