Wednesday, February 27, 2013

Shila Amzah : Tiada Lagi Cinta

Dalam berita harian hari ini  Shila Amzah menegaskan tidak akan membenarkan mana-mana lelaki masuk meminang dirinya, sebaliknya menyerahkan soal jodoh kepada ketentuan Tuhan.

“Setakat ini saya tidak akan benarkan diri saya dirisik. Bagi saya, jodoh, pertemuan, ajal, maut biarlah Tuhan yang menentukan. Kita tidak mengetahui jodoh kita. Andai yang bercerai pun boleh rujuk semula.

Adoii tak faham aku. perlu ka dia nak keluarkan kenyataan macam tu. sangat memalukan la aku rasa. seolah-olah macam ada 4-5 orang tengah queue nak merisik dia selepas sia putus dengan sharnaaz...

apa pendapat korang?

2 comments:

Amirul Ramli said...

tidak akan benarkan diri dirisik? lepas tu cakap biarlah tuhan yang menentukan?.. macam mane nak dpt jodoh mcm tu kalau tak benarkan diri dirisik. hmmm... pelik.

yuka said...

amirul- jiwa shila tu tengah kacau sebab tu cakap pun berbelit-belit