Thursday, February 21, 2013

Berita gempar: Fizz Fairuz bohong!

Ayoyo karuwaleyy...apa dah jadi ni..yang mana 1 fakta yang mana 1 auta ni? pagi td aku baca harian metro suami kepada bekas tunang fizz kata dia tak salahkan fizz tu bila bertunang dengan bini muda dia..sebabnya bini dia tu x berapa sihat..dengan kata lain ingatan x berapa betoi la... pastu dia kata family pompuan tu pun taktau yang anak dara depa dahj kawen sebab depa kawen dia thailand...dan depa tak daftar perkahwinan kat sini...
Tapi dalam berita harian pulak kuar cerita pompuan ni kata fizz fairuz bohong.katanya dia x penah kawen selama 26 tahun hidup di muka bumi ini( yg muka bumi ni aku yang tambah)...adoi kes makin rumit ni...lepas ni sapa pulak nak tampil buat penjelasan?


8 comments:

Ungu Violet said...

hadoooiii..... mana satu yg fakta nih... fening dh mak...

yuka said...

uv- macam2 la depa ni kan...

Shazlina Saad said...

uih mcam tu pulak ye

C i k P i p i T e m b a m said...

hahahaha maybe salah pompan tu la kot.. sebab kepala tak betul. haha

yuka said...

shazlina- macam2 la depa ni kan..taktau yg mana 1 betoi..jgn2 dua2kepal otak tak betoi apa..hehe

cik pipitembam- kepala tak betoi pun ada artis top suka..ahaks

mummy aien said...

mcm2 hal laa dorg nie..
dah mcm drama TV..hehe ^^

✿ pink velvet ✿ said...

itu la.. xtau yg mane fakta, yg mane auta, haish!

Nor Aznida said...

abaikn jela cite diorg ni..makin bosan... :)