Tuesday, February 26, 2013

Sensasi: Rozita Che Wan kahwin Bulan Julai

                                                        ( gambar di petik dari amboi.com)

Wah akhirnya rozita che wan yang juga dikenali sebagai cik ta akan berkahwin dengan zain saidin pada bulan julai nanti. Selama ni zain sorang je yang nampak beria-ia sedangkan cik tak kool ja...tup2 dalam muka depan harian metro harini ada berita depa nak kawen. Tak lama dah tu . 5 bulan je lagi. apa yang lebih menggembirakan yuka ialah depa bercadang nak kawen hujung bulan Julai. tapi tarikh belum la di nyatakan. Harap-harap depa pilih tarikh 31.. apa yang best dengan 31 julai tu? kalau korang nak tau 31 Julai tu hari lahir yuka daa...

12 comments:

Ungu Violet said...

tak suka laa....

sinar said...

UV- kenapa x suka? jodoh depa nak buat cemana

izan mama mia said...

baguslah depa nak kawen dah

Ungu Violet said...

mcm mak dgn ank laa... tp klu dg jodoh nk wat camner kan... semoga dia org berbahagia..

Zainal said...

boleh dapat anak lagi ke , dah 40 an che ta tu , entri baru saya
Segmen Blogwalking oleh Eraz Fadli

Faizol Dee said...

untung la zain...

yuka said...

izan- elok la kawen kan kalau hati dah sama2 suka

zainal- boleh apa..ada sedara saya umor 43 pun mengandung... semua tu rezeki dari allah la kan

Faizol dee- cik ta pun untung sebab dapat pucuk muda

kakngah said...

finally...
adakah akan menjadi wedding of d year??
kita tggu...

noornazuha said...

ehe..mcm lawak jugak tgk diorang ni...takpelah, janji dah suka sama suka, daripada buat maksiat, baik kawin jeh..:)

el said...

silap tu..zain terkejut che ta kata bln julai tp bukan..hujung taun hahaha che ta x sabaq nak dpt pucuk muda letew hahahaha

yuka said...

kakngah- taktau la jadi ka dak sebab dalampaper harini kata keluarga terkejut cik ta umum perkahwinan...

zuha- tu la kan dah jodoh dgn lelaki muda... jadi macam rosnah mat aris takpa jgn mcm rita rudaini dah le

el- ooo cikta silap habaq ka?

Adam Haiqal said...

naik rimas pasal kisah mereka ni. Kawin,kawin aje lah!
nak populariti siap jemput masuk Primadona~ ceh!