Sunday, February 17, 2013

Sinetron Cucu Menantu

Sapa dok tengok cerita ni ? syok gak cerita ni kan...yang tak berapa syok cerita ni lambat lagi nak habsi...la ni baru episod 33 dengaq kata cerita ni ada 104 episod...jenuh nak tunggu..tp kalau banyak episod pun kalau cerita syok tak pa..yang aku tak berapa berkenan dengan cerita indon ni..masa awal2 episod syok lepas tu mula la mengarut2 melalut sana sini... dengaq kata cerita ni pun macam tu gak...katanya aril tu nanti kecelakaan pastu hilang ingatan...
tapi  aku memang suka fina dgn fahri tu bercerai sebab aku nak fina kawen dengan aril sebab aril tu kaya dan baik ..hehehe

Episod Akhir Cucu Menantu boleh tengok kat SINI

11 comments:

trah zain said...

ramai yang kata citer indon suka melalut, tapi heran, ramai gak yang suka tengok citer indon,, tak paham betoi,,hahaha

yuka said...

trah zain- hahaha kak yuka pun tak faham..walaupun selalu akak kutuk citer indon tp nak gak tengok...hehe. kesimpulan dia kan tgk awal dgn ending jer ..tgh2 jgn tgk sebab mengarut

Aina Mansor said...

Kan? Benci gila kat Fahri, tak reti nak menghargai! Curang! Haha emosi pulak :p

sinar said...

aina mansor- elok gak depa bercerai sbb kak yuka suka fina dgn aril... ensem apa aril tu...pastu kaya dan baik bangat..hehehe

Anonymous said...

Dah tengok sampai epi 36.. Gigih tgok on9..huhu.. Xde ke ley donload mcm drama2 kt Mas niyhh? huhu

Chipsmore (Nor Lias) said...


Minat gile citer ni..
Tgok on9 je.. :D
Kalau dpt download lg best~

Anonymous said...

camner nak tgok online ?

Rayhaan said...

Saya google...episod akhir 107...akhirnya aril dgn fina...yahooooo....nak tengok sngat fahri tergila2 kn fina pulak.tapi fina x layan..kakaka...biar pdn muke fahri...

Anonymous said...

dah cuba google tp x jumpa pun. huhhhu.. sis yg baik lg cantik bgtau la apa link utk tgk episod akhir 2. hehehe

Anonymous said...

Ape linknye....nk jgk.pls...

Anonymous said...

Tak sabar nak tengok ep akhir. Sapa boleh upload ya?