Tuesday, August 10, 2010

Loklaq...

Korang tau tak apa makna loklaq...kalau di uatar ni loklaq ni maksudnya macam tak senonoh la...kenapa aku buat entry pasal loklaq ni? haaa cerita dia mcm ni....semalam kan masa aku nak balik kejeaku ternampak pemandangan macam dalam gambar ni...masa tu aku tengah nak start enjin keter.....

Pada pendapat korang kan mamat tu tengah buat apa? mamat tu memang berada dalam  keadaan terlindung daripada rakan2 dia yg lain... tapi dia lupa selain dari orang di kawasan padang ada lg orang disebelah pagar boleh nampak.... kepada mamat tu lain kali pandang dulu kiri kanan depan belakang....

12 comments:

kakngah said...

DIA MAIN SOROK2...
TGH KIRA 1 - 30
HIHIHI!!!

yuka said...

kakngah- erm..logik gak jawapan kngah tu...

Salmia said...

buang air yang terlebih minum kot..
hahaha

yuka said...

Salmia- rasanya dia tu buang air sambil pikirkan masalah negara sebab tu sebelah tgn pegang dahi...hik2

Queen said...

biasalah tu..tadi masa baru keluar lunch pun nampak jugak..hihihi...

anggap jela diorang ni dah tak menyempat..ape boleh buat

yuka said...

Queen- senang kan org lelaki boleh buang merata-rata...hahahha

aidah said...

Salam Yuka,
betul tu yuka, senang jadi orang lelaki ni sambil berdiri pun boleh lepas hajat kecik tu, hehehe........ Selamat berpuasa.

yuka said...

aidah- hehehe...selamat berpuasa untuk aidah sekeluarga

sop said...

uikh.. skodeng!

yuka said...

sop- kekekke... tak sengaja maa...dah benda ada depan mata

Zolraya said...

tapi gaya dia lain nie... tak kan onani kot.. sorry terkasar bahasa.. tapi itu yg berlegar di pemikiran hamba.. ;-p

Anonymous said...

Now that we have described discount links of london the one way linking process, how can you get links of london silver websites to link just to you? One answer is that it is links of london sale dependent on your sites content, especially if you links london jewellery have unique content. Other websites will link cheap links of london to you if you have interesting content that links london bracelet compliments their content. The problem is that you london links charms really have to have something exceptional. links of london watches sale One easy way to get a type of one way link called discount links of london rings a back-link. These are links to articles that you cheap links of london necklaces have written and distributed through article directories.