Thursday, March 18, 2010

Yo ha...yuka dah balik...

Salam semua...dah 2 hari yuka balik dari Indon tetapi baru harini dapat menjengah blog ini... tapi geram betul la dengan tenet ni...suka sangkut2...memudarkan semangat aku nak BW...korang nak tau tak masa kat indon tu aku rindu teramat dengan blog aku nih. pastu rindu nak BW...rindu nak klik2...pastu teringat dengan kontes aku tu risau takut tak mendapat sambutan. Nasib baik ada blog engineer aku tu...dapat gak aku tau sedikit sebanyak tentang perkembangan kontes tu...

Bila tengok di komen entri kontes tu aku rasa seronok sangat sebab sambutan yang diterima amat menggalakkan...namun aku belum sempat tengok semuanya lagi...terima kasih kepada yang telah menyertai cabutan bertuah ni...bagi yang belum, peluang masih terbuka...nanti aku akan update senarai peserta dan aku akan tayangkan hadiah yang bakal diberi...

13 comments:

ida napi said...

selamat kembali ..ingat kot dah siok gi jenjalan dah x mo balik dah..hehehehe..jgn mare kak, gurau jer..

p/s: tak tau lak contest tu masih terbuka..den nak cubo lah camtu..

yuka said...

idahani- masa shopping tu mmg x ingat nak balik dah...bila duit dah habis baru teringat rumah...hik3
join la kontes tu...mana tau ada rezeki

|| NaFiRaa || said...

wahhhh!!! dh balik dh!! sonok x pi sana??

yuka said...

nafiraa- sonok..boleh shopping2 mcm orang kaya....

Iza said...

Selamat Kembali....
Dah tak sabat nak tau suprisenya....
Byk ke shopping?

yuka said...

Iza- tak la byk sgt sgt..tapi hadiah untuk cabutan bertuah memang beli la

Ameen Muslim said...

kak yuka, wee~~~ bestnyer dpt p indon.

Kak Aidah said...

Salam Yuka,

akak teringin nk ke Indon ni tapi tak tahulah bila lah nk sampai

yuka said...

Ameen / kak aidah - pegi la jenjalan kat indon tu..best sgt boleh beli mcm2 dgn cost yg minimum...

zulhilmi tempoyak said...

ye2..
mak uda dah kembali..
hihih

rsanders said...

Hi Yuka!! I like your site.. Ingat.

http://computertwix.blogspot.com

yuka said...

zulhilmi - yeah..mak uda dah balik dgn selamat

rsanders - tq

Anonymous said...

Now that we have described discount links of london the one way linking process, how can you get links of london silver websites to link just to you? One answer is that it is links of london sale dependent on your sites content, especially if you links london jewellery have unique content. Other websites will link cheap links of london to you if you have interesting content that links london bracelet compliments their content. The problem is that you london links charms really have to have something exceptional. links of london watches sale One easy way to get a type of one way link called discount links of london rings a back-link. These are links to articles that you cheap links of london necklaces have written and distributed through article directories.