Sunday, March 28, 2010

Sakitnya hati!!!

Sakitnya hati dengan lappy aku ni....ada ker patut kol 12 mlm jer dia mula buat hal...kalau sebelum tu aku boleh BW sesambil klik apa yang patut... tetapi sebaik saja kol 12 dan ciknab tgh meriah dia mula buat hal...kalau aku BW time tu aku tak boleh npk iklan...word ciknab tu pun aku tak boleh npk... dah 2 malam perkara ni terjadi...malam yg pertama tu aku tak perasan apa yang berlaku tapi aku hairan kenapa orang lain sibukla klik yang tu klik yang ni..tapi aku x nampak apa2...

lepas tu baru aku terperasan yang word ciknab pun xder kat situ...bila aku try buka blog di laptop lain ok jer pulak...tapi yang jadi masalah pada masa tu ebiboy taknak tukar laptop dengan aku ....sampai nangis2...munkin dia nak balas dendam kot...sebab biasanya dia nak guna laptop aku, aku tak kasi...aku cakap nanti rosak...malam tu bila aku ajak tukar laptop dengan dia, dia bagi alasan macam ni "tak boleh nanti laptop rosak, mummy marah" (dengan bahasa baby dia yang masih pelat2 tu la)...macam la mummy tu orang lain....walaupun tengah geram tapi aku nak tergelak gak dengan telatah ebiboy tu....

Malam tadi perkara yang sama berlaku...tapi nasib baik mood ebiboy ok jer...aku ajak tukar laptop dia mau la pulak... so bolehla aku BW dengan sambil klik2...tapi tak bertahan lama....tak sampai 20 minit dia nak tukar balik...memang kacau daun betol....bila aku tak bagi, dia duduk sebelah aku pulak tengok aku klik2 tu...tetiba kuar la mr.p....aku cukup risau kalau kuar mr.p time ada ebiboy...sebabnya dia suka iklan tu...jd dia nak tgk yg tu jer tak bagi aku buka yg lain...abis kena replay lg dan lagi dan lagi dan lagi....hadoiiii...sabor je la

Harap2 malam ini perkara tersebut tidak berulang....

7 comments:

Cikmin said...

wakakakakak..memang lawak batoi si ebeiboy..betoi ke bibik cerita eboboy selalu tido lewat sbb main game kt lappy?

yuka said...

faheem Jr- memang betoi pun...semlm main laptop sampai jatuh kerusi...nanti nak ambik pic dagu dia yg lebam tu

aNIe said...

Yuka...memang kalau masa blogwalking lappy buat hal...sakit hati...

Lappy akak ni pulak...bila tengah malam...mulalah hang...bila hang...akak mesti baring kejap...bila baring...mata ni tau2 dah tertutup...huhuhu

hani said...

sama la yuka time kul 12 je line wat la hal..hani lak nak tggok nuff tak nmpak dalam semua blog,,hehe3

|| NaFiRaa || said...

mmg hangin!! ngah bersemangat nak BW tetiba tenet atau lappy wat hal..rasa nak nangis jek kan..:)

zulhilmi tempoyak said...

dye nk soh mak uda bli lappy bru kot..
hihi

yuka said...

Kak aNIe - mmg tension kan..lebih2 lg dia buat hal masa iklan tgh meriah

hani - yuka pun mcm tu. mula2 dulu x perasan..pastu heran time kol 12 pun xder iklan..rupa2nya word nuff tu pun xder

nafira - mmg tension tahap gaban...penat2 tunggu sampai kol 12 bila dah time laptop buat hal

zul - cemana nak beli laptop baru, income nuff pun ciput jer...hik3