Tuesday, March 2, 2010

Laporan masakan dari KakYang

Salam 1 Malaysia semua....
Ingat tak haritu aku ada berkongsi resipi buat piza comel tu?..aku tunggu la jugak laporan masakan dari korang semua...tapi xder pun..tetiba kakyang bgatau dia dah try resipi itu dan mintak aku tengok jadi ke idak dia buat...aku pun pi la skodeng kat blog dia tu...tenyata dia telah membuat dengan jayanya...yang aku terharu tu ayah kakyang pun suka piza tu...siap request suruh buat lagi...tapi paling aku terharu kakyang puji aku mcm2 kat situ...ahaks...kalau nak tengok hasil kerja kakyang jom pi kat SINI


4 comments:

kakyang .. said...

adehh ..
malu teman dihighlight gitu ..
walaupun dalam hati punyalah kembang .. sukala wehh ..

btw, ada beberapa kawan nak cuba buat resepi tu .. dan yang dah cuba pulak mmg dapat komen yang terbaiklah ..

menyelerakan, mudah, ringkas ..
sesuai untuk semua lapisan umur ..

yang penting cepat dimasak sedap dimakannn ..

tenkiu byk2 yuka ..
nanti kalo ada potluck party, nak masak pizza ni aje .. hahaha

Ameen Muslim said...

salam...

cik yuka, aku seriously x pandai masak. aku pandai makan jer.. hehe.. so, masakkanlah utk kami yg x pandai masak ni yer. :)

Ameen Muslim said...

mari2 tinggalkan pesanan dlm blog sy. wee~~~

yuka said...

kak yang- sebenaqnya kan dah lama nak buat entry pasal laporan ni..tp asyik tertangguh jer...

Ameen Muslim - resipi ni mmg khas utk org yg tak pandai masak...senang sgt buat tu...try la..