Sunday, March 7, 2010

Lagi Kisah hp....GRRRRRRR

Harini sekali lagi aku nak cerita pasal henpon...tapi kali ni aku geram dekat diri sendiri...
kan haritu aku bgtau masalah henpon aku yang takleh antar dan terima msg tu...disamping tak boleh register call... mula2 tu aku rasa xper la kalau x masuk msg pun...pastukan tiba2 aku teringat yang aku akan berterbangan dgn air asia tak lama lagi...maka sms sgt penting bagi aku pada waktu ini...manala tau kalau2 ada perubahan waktu penerbangan...airasia akan sms jer kalau ada apa2 perubahan...memikirkan itu aku telah mengambil langkah bijak dengan menukar henpon dengan anak aku...bila tukar je henpon ada la 2-3 msg masuk...tapi xder yang dari airasia...which is very good la kan...
Tetapi...yang tak bagusnya pagi tadi aku datang ofis tapi aku bawak henpon aku...sepatutnya aku kena bawak henpon anak aku la kan....hadoii...ni yang buat aku geram dekat diri sendiri....geram dekat henpon boleh la beli baru...kalau geram kat diri sendiri nak buat cemana ek?

p/s: ader gak hikmah bila tak bawak henpon ni...

15 comments:

noor afzan said...

kuikui..
anakpun dah ada henpon..
power..

noor afzan said...

kuikui..
anakpun dah ada henpon..
power..

yuka said...

noor afzan- budak2 zaman la...serba salah jugak .. ada henpon susah xder hp pun susah...

aNIe said...

Yuka...konfius sekejap ye...hehehe...

Tgk tajuk entry...grrrrrr....terbayang macam gegaran dalam iklan coke...

yuka said...

kak anie- tu la sbb dah terbiasa bwk hp sendiri...

cikmin said...

hehehehehe..kalau geram kan diri sendiri senang jek....

yuka said...

cikmin -.buat la ayat bagi abis...saspen nih

Zoul said...

aku pun geram jugak.. pasal apa henpon dicipta.. kalau tak de kan bagus.. tak leh nak senang sikit asyik bunyik jer... grrr

yuka said...

zoul- wakakaka..brp umor ko? akak penah hidup zaman xder henpon...ok jer rasa..tp sekarang ni terlupa bawak hp sama mcm x bawa beg duit

♥akukahmilikmu®♥ said...

Yuka betul tu..dulu bila tkder hp rasa mcm tkder apa pun..tk der hp pun tkper..tpi skang bgn tido brg 1st tgk sure hp..

para said...

jangan marah marah nanti kena jual

BieyrA said...

huhu..hp 2 da jd sebahagian keperluan dlm idup..tp wat org yg bru putus cinta..bek xyah da tpon pun xpe..haha...

yuka said...

akukahmilkmu - mmg x lengkap hidup tanpa hp...kan?

para - tak marah aaaaihh...geram jer

ye ker org baru putus cinta takyah ada tepon? macam ada pengalaman jer...hik3

Fara said...

beli jerr henpon baru .. kuikui

yuka said...

Fara - mmg dalam pertimbangan gak tu...hik3