Monday, March 1, 2010

kecewa....

salam...entry ini aku buat khas untuk melahirkan rasa kecewa aku...sesungguhnya sekarang aku sedang berdukacita....jiwa merana dan hati lara...kerana apa? semuanya kerana aku telah menjadi pengalah dalam kontes yang dianjurkan oleh mr.superman...aku gagal mendapat apa2 hadiah sekali pun...namun demikian ada jugak perakara yang buatkan hatiku gumbira...dlm kontes yang disertai oleh 60++ peserta, aku telah tersenarai dalam top10...not bad la kan...
Kekalahan ini tidak membuatkan aku patah semangat...sebaliknya aku akan mencuba lagi dalam kontes2 yang akan datang...seperti kata pepatah bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor...lgpun mana taukan masa depan hadiah yang ditawarkan lebih karan...contohnya dpt hadiah hp ker...kan best...tambah2 la hp aku sekrang ni gh berpenyakit...

3 comments:

Anonymous said...

cuba lagi next time...jgn mudah putus asa..cewah..sy join contest jgak..meh lar singgah n bagi comment semangat utk saya... qhairul-nizam.blogspot.com

yuka said...

tq...nanti nk join gakla contst tu...

ida napi said...

insya Allah..akan datang sure menangnya tu..gagal sekali bukan gagal selamanya..caiyok kak..hiks