Tuesday, March 23, 2010

Tag lagi...kali ini dari adah

Dalam kesibukan berblog walking tetiba aku telah di tag oleh adah ...mula tu macam nak buat tak nampak yang aku ni kena tag...tp bila adah tu mengklafikasikan aku sbg teman blogger yang sporting maka aku pun buat la jugak tag ni...tq yer adah dalam ribuan teman blog nama yuka antara yang terpilih untuk di tag.

1) Siapakah diri anda di rumah ?
Saya seorang Isteri
mithali , seorang mummy yg penyayang, sporting dan tukang masak yang tak bagus....ops lupa nak nak bgtau aku juga merupakan seorang majikan yang baik...buktinya, aku tak pernah pun dera bibik aku tu....

2) Siapakah diri anda di samping rakan ?
Seorang kawan yang peramah, boleh dipercayai untuk simpan rahsia, seorang kawan yang baik, lemak berkrim dan disukai ramai...( statement tak boleh belah)

3) 5 benda yang anda idamkan tetapi belum tercapai.
--> Nak ada 1 juta dalam akaun bank

--> Nak pakej Kereta + driver ..kalau ada body guard sekali lagi best...ahaks

--> laptop apple....

--> Nak beg LV yang original...xmau la yang beli kat bandung ke apa tu

--> Nak makan angin ke tempat2 menarik didunia

lorr...dah cukup 5....apesal mintak 5 jer...byk lg dalam senarai ni...len kali suruh la senarai 50 benda/perkara baru best


4) Siapakah nama pasangan anda ?
fadzli

5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda.
1. talk with confident ...benda yg tak betoi pun rasa mcm betoi je bila dengar dia berhujah
2. do things with confident... yang ni memang akusuka la...
3. sangat optimis...
4.bertanggungjawab
5. berani ambil risiko

6) Bila tarikh anda couple ?
lama dah...mana nak ingat

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda ?
yang ni pun tak ingat gak


8) Lagu tema cinta anda.
lagu negaraku...boleh?

9) Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda ?
kalau dia slim sikit mcm mula2 kenal dulu best gak....

10) Tag 10 rakan anda yang lain....mak aiii ramainyer...

-->cikmin (kwn blogger paling rapat, kawan travelling dgn airasia...dan tulang belakang blog aku ni )
--> ungu_violet ( dia ni kawan cyber aku yang baru berjinak-jinak dengan dunia blog...dia kata syok gak bila orang tag,,,jadi aku tag la dia tanpa was-was...)

-->Pink ( yang ni pun kawan cyber tapi dia ni masih muda remaja...aku tag dia sebab kami ada beberapa persamaan...contohnya kami sama2 minat beli kasut...pastu kami sama2 dpt buffered 2-3 hari lepas...tapi sebab paling utama aku tag dia ialah, sebelum ni dia penah tag aku...so yang ni kira kes ada ubi ada batas la....hik3)

-->kak yang (aku tag dia sebab dia penah cuba resipi yang aku letak kat blog....)


--> mimi ( ni pun kawan blogger gak...)

Lagi 4 aku taktau dah nak tag sapa...

6 comments:

cikmin said...

terima kasih tag saya ye..saya sudah pun membuat tag ini dengan jayanya... :)

yuka said...

cikmin- isk2 semua org dah buat rupanya tag ni...

mimi said...

thanks juga tag saya ...mintak tunjuk ajar pada cik min dan yuka...saya nie baru lagi..malu nie komen..

Unknown said...

amboii.. mentang2 ler kita ckp syok gak kena tagged, dia bg satu lg lak.. ok xper, akan ku usahakan utk menjawabnye.. heheheh

Kak anie said...

Hah!...Patut le pepagi dah tersedak...ada orang menyebut...ni sebut2 nama akak sporting2 ni mesti nak suruh buat jugak ni...hehehe...

Okay...nanti akak buat ye...Insyaallah...*huhuhu...orang dah kata sporting...kena buat jugak*

yuka said...

ungu violet - bila nak buat tag tu...nak bagi yg baru ni

kak anie - kesian akak sampai tersedak...