Wednesday, June 1, 2011

Aksi yang menakutkan....

Kebelakangan ini firas sering membuat aksi yang menakutkan dan merisaukan aku...kenapa aku rasa takut? korang tengoklah sendiri gambar kat bawah ni....








kata orang tua2 kalau budak kecik suka hisap jari kaki tandanya dia nak adik...adusss itu yang aku takut tu..cukup2la ada 5 orang tu......

16 comments:

Lissa said...

heeee. lisa pun ade dgr gak pasal tu. org2 tua la yg ckp. hee. takpe. anak tu rezeki :):)

Nur Hawa Mohd Zin said...

ha'ah kak...tu yang awe dengar juga..heheh...jeng..jeng..

Nor Suhaiza said...

owh..cm tu lak ek...
xpnh dgr..
ngeh3...
sbb xkwin n xda ank ag..
hik3...

NURUL AINI NORAZMAN said...

hahaha~memang menakot kan,.nak adik ea,. bagi la sorang kak,.ksian dia,.=PP

yuka said...

lissa/awe- risau niiiiii

suhaiza- x penah dgr ek...

nurul ain- cukup2 la tu..dah 5 org ni...x muat keter dah

Syuxer said...

hahahaha patutla dikatakan aksi yang menakutkan..:p..

dah 5 orang?banyaknya..ala ada rezeki nanti,terima je kak..kan ngajuk baby kecik tuh hehehe..

belilah kereta beso..heheh

farhana_aziz said...

hihi..rezeki tu kak.
saya ni sorang pun lom dapat lagi..huhu

Adda said...

hehe . adda suka tengok baby buat camtuh . sebab nampak comel . lgpun , dia nak adik .. hehe . bagi lahh adik untuk dia kak . hehe :)

sya said...

Jangan takut.. rezeki tu

kakngah said...

berselera betul dia ngap kaki dia tu.. hihihi!!!

yuka said...

syuxer- dah tua2 ni x larat dah nak beranak..huhuhu

Farhana- kak yuka doakan agar farhana cepat dikurniakan cahaya mata...

Adda- nampak mcm sedap jer dia makan kaki dia tuh...hehehe...dah cukupla 5 orang tu...x larat dah nak kepung semua tu..

sya- yup kalau dah rezeki terima je la...hehehe

kakngah- semua benda dia nak masukkan dalam mulut...bila x dpt benda lain kaki dgn tangan dia la yg dia ngap

S..U..D..@..I..S said...

dengar camtu juga///rezeki tuh....

yuka said...

sudais- kata pepatah rezeki jangan ditolak...hehhehe

currentlife2u said...

ok ..tambah lagi 2.. ikut sunnah rasulullah..amin

Ozzy Choc D'Luscious said...

hahhaha gelak je baca n tgok gambor tuh jeng jeng jeng..

fazribook said...

hahah. ada-ada aja nih kakak. antara mitos atau tahayul ya???