Sunday, June 12, 2011

Final Piala FA Dan Konsert Kenangan Afnil

Semalam berlangsungnya perlawanan final bolasepal piala FA diantara kelantan dan trengganu, pada masa yang sama ada konsert kenangan afnil di ASTRO RIA. Sebagai rakyat Malaysia yang bukan berasal dari kelantan atau trengganu dah tentu la aku tengok konsert kenangan Afnil tu. Namun demikian bila ada iklan aku tengok gak bola tu. Dekat2 nak last jer aku tengok bola tu lebih sikit dan dapat la tengok kelantan jaringkan gol. Masa tu minit game tinggal 15 minit jer kot. so aku rasa mesti kelantan menang. so aku pun meneruskan tengok konsert. dalam konsert ni tak sangka plak zarina nak menang.Pada pendapat aku la kan, dia nyanyi tu tak la sedap sangat tapi mungkin dia menang sebab berjaya menghiburkan orang dengan goyang gerudi dia tu. untung dia, nyanyi 1 lagu dapat keter sebijik...dalam semua2 tu yang nyanyi paling hancur aku rasa keifli tu la...tak sedap langsung...rosak lagu maha karya cinta tu...tapi yang heran cikgu adnan puji la pulak.....
Lepas dah habis konsert aku nak tengok la upacara penyampai hadiah untuk bola sepak tu...rupa-rupanya ada masa tambahan pulak sebab trengganu dapat 1 gol pada masa kecederaan...sebenarnya gol tu hadiah dari pemain kelantan...hehhee baikkan pemain kelantan....Dipendekkan cerita trengganu yang menang...so tahniah untuk trengganu dan zarina....

3 comments:

syuxer said...

terluka hatiku semalam hukhuk..hampir2 je nak menang..apapun bukan rezeki untuk kelate..gomo kelate gomo..err AF?heheh

FatinFirdaus said...

xtgk pun dua2 tu.. bola ke, konsert afnil ke.. huhu

Nur Hawa Mohd Zin said...

dua2 tak tgk sebab first umah tak da astro..second mmg tak da kat umah...heheh