Sunday, June 5, 2011

AF9: kesian Erul

Sapa tengok konsert AF malam tadi? konsert malam tadi merupakan yang terakhir sebelum final. Makanya sesiapa yang tak tersingkir malam tadi, bermakna orang tersebut akan masuk final.....seperti biasa di penghujung konsert akan ada penyingkiran...dan aznil akan mengumumkan orang yang kekal ataupun tersingkir dengan pelbagai cara....semalam ada 2 beg...gimikla tu kononnya...dan memang menjadi pun gimik tu..bila dia sebut nama hazama  terus jer hazama pegi ambik beg tu nak bawak keluar...tup2 aznil cakap sila bawa beg tersebut ke final...maka suka bebenor la hazama tu...
Pastu aznil nak umumkan nama pemilik beg yang 1 lagi...aku dah dapat agak mesti beg tu untuk yang kena singkir...yang aku terkejut tu bila aznil sebut je nama erul terus dia buat aksi macam sujud syukur tu...apahal lak mamat ni ...kene kuar pun seronok ker...rupa2nya dia sangka dia pun macam hazama ambik beg tu untuk ke final...terlampau konfiden gamaknya ....mesti malu gila dia masa tu....so dalam konsert semalam aku simpati dengan erul bukan disebabkan dia tak dapat masuk final tapi simpati sebab mesti dia termalu sesangat...
Moral of the story: len kali dengar orang umumkan sampai habis baru la sorak, menjerit, sujud, duduk antara 2 sujud dan sebagainya...kalau dah jadi macam erul tu sapa yang malu? korang jugak kan?

11 comments:

FaTinFiRDaUs said...
This comment has been removed by the author.
FaTinFiRDaUs said...

tu la kan.. mesti dia malu. ingtkn dpt masuk final.. rupa2nya dpt balik umah..

yuka said...

fatinfirdaus- huhuhu terpaksala buat muka tembok masa tu....

ïêmå å¢klê§ said...

iema xtengok pun aF...
tapi kalau la iema tengok memang iema dah gelak guling2 sangat dah..
hahaha

yuka said...

iema- tengok masa ulangan. astro kan suka ulang2 citer sampai 15-16 kali..hehehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

erk...seyes malu...tapi kalu awe..awe akan buat2 nanges waktu sujud tu...huhu

kakngah said...

selalunya aku tak tgk pun AF. malam semalam tertengok pulak... memang malu bebenor ler.. live tu dia duk sujud. tapi dia pandai kover kemaluan dia la... muke selamber jek bg ucapan.
MOS : lepas ni msk imam muda lak.. hiks!

sinar said...

awe- wakakaka buat2 nanges ek? dia x sempat pk kot masa tu

kakngah- muka dia memang selamba tapi dalam hati malu gila...sampai mati pun mesti dia ingat tu.nak2 pulak astro kat selalu ulang konsert tu..

Ila said...

sian dia kan..hehehe

Anonymous said...

Hari ni baru tgk ulangan af9 dlm youtube itu pun sebab org dok kecoh pasal Erul yg sujud syukur terlalu awal tanpa menunggu sehingga aznil habis buat pengumuman. Kesian.. Ermmm... mmg nampak dia malu sgt... mcm tu lah kalau over confident.

mamietucen

a n a s t a s y e a said...

Saya mmg dah agak time dia sujud tu sbnrnya dia lah yg terkeluar.. tak da rezeki dia ke final.. moga rezeki dia bertmbh murah bila diluar sana.