Wednesday, September 22, 2010

UPSR 2010

Hari ini hari kedua UPSR...3 paper dah selesai...esok sains dan english pulak... paper BM semalam anak aku kata susah...dia buat karangan pun sampai ketaq2...paper maths pulak katanya senang nak mampus...anak kakak aku pulak kata paper maths senang gila... elok la tu... harap2 esok anak aku akan dapat jawab dengan lebih baik... selagi tak abis UPSR ni aku pulak yang tak senang duduk...
Kepada teman2 blogger yang ada anak ambik UPSR yuka ucapkan selamat berjaya...untuk anak bujang cikmin gudluck aunty yuka ucapkan...

6 comments:

cikmin said...

irfan pun kata paper maths senang giler..ye ye je diorang ni...tengok la hasilya nanti camne...good luck tuk anak bujang yuka jugak...berjuang hingga keakhir peperiksaan...

yuka said...

cikmin- memang senang kot sebab semua kata macam tu... tq....anak2 penat bejuang lepas tu bolehla mak2 pi jenjalan...hehhehhe

fikaryna said...

selamat yer anak cik yuka..

upsr skang makin mencabar..dgn sains nya..

yuka said...

fikaryna- memang mencabar pun tgk soalan upsr...bukan saja sains BM pun susah gak

Nur Hawa Mohd Zin said...

walaupun awe tak da anak dan sepupu sepapat awe tak amik UPSR...tapi am wish good luc jugak ye..hehehe

yuka said...

awe- tq ... kak yuka ada 1 anak dan 3 orang anak buah ambik upsr