Thursday, September 23, 2010

MERDEKA...MERDEKAA...MERDEKAAAA......

Salam semua...harini merupakan hari terakhir UPSR...aku rasa sangat gumbira... takyah lagi risau2 atau susah hati kalau anak taknak baca buku...tak perlu kelam kabut hantar ke kelas tusyen tiap2 malam...jiwa aku rasa sangat merdeka...kalau aku pun rasa seronok macam ni...anak aku tu apatah lagi kan...mesti lagi gumbira dia tu...boleh berFB sakan... walaubagaimanapun rasa gembira ni bukan lama mana pun ...sebab bila result nak kuar nanti mula la jantung berdegup kencang....walaupun demikian aku takmau la meletak harapan yang terlalu tinggi...nanti kecewa pulak... yang penting semua dah selesai dan anak aku sihat sepanjang UPSR berlangsung...last week dia demam sampai muntah2 kt sekolah...aku cuak gak masa tu... tapi syukur semua pulih seperti sediakala pada minggu ini...
Kepada semua pelajar tahun 6 selamat merdeka dan bergembira....

5 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

ohoo..dah besar anak kak yuka tapi kak yuka still mcm anak dara pas spm :)

suffer8zine said...

uikkk merdeka upsr :P

Queen said...

eh dah merdeka ye..heee

Chaon Cornerz said...

merdeka...!! dah tak payah risau dah.. tgu nak tgk keputusan plak pasnie.. hehhe..

yuka said...

ieda- wah macam lepas spm ek..ingatkan mcm lepasan PMR..hik3

suffer8zine - anak abis peksa..mak yang merdeka

queen - dah merdeka rasa sangatlah lega...nak kena pi makan angin lepas ni

chaon - merdeka sementara waktu...nak kuar result nanti lagi kuat debarannya...