Sunday, April 5, 2009

Pilihanraya DUN Bukit Selambau

Sekarang ni aku cukup syok bila drive pergi/balik dari ofis. sebabnyer kan kirin kana jalan penug dengan poster. rasa meriah jer... Seperti yang aku maklumkan dulu bahawa ofis aku ni berada dalam teritory Dun Bkt Selambau maka secara langsung lah demam pilihanraya turut dirasakan.. yang best tu kan bukit selambau ni sampai 15 org calon yang bertanding. macam2 lambang parti ada tu yang best nak tengok. setakat ni yang aku nampak gambar bas, kapal terbang,kunci dan ayam jantan...ahaks

Sekarang ni kat SP ni memang banyak betul kenderaan luar. Biasala kan diorang turun berkempen. balik keja hari2 mesti jammed punya la... sekarang ni aku tengok dimana-mana ada jer polis. setiap traffic light ada polis...so sejak 2 minggu yang lalu aku telah menjadi seorang pemandu yang berhemah...kalau dulu lampu hijau bertukar kuning dan kuning bertukar merah aku terus gak jalan ( kalau takder keter kat depan aku la kan, aku rasa korang pun sama gak macam aku) tapi sekarang ni lampu hijau baru jer kuning aku dah berenti... berhemah kan...hehehhe maunyer tak berhemah abang2 polis ada kat tepi tu...nasib baik la lusa dah selesai pilihanraya ni maka bolehla pemandu2 kat SP ni memandu seperti biasa...hahaha

Gambar kat bawah ni aku ambik masa berenti kat traffic light pagi td.

Perang poster dah bermula

Setakat ni aku tengok calon bebas yang paling banyak poster yang guna lambang kapal terbang ni la...

2 comments:

Sya said...

Yuka ni bukan nak citer pasal Undi tapi nak bagi yuka link youtube ni .. mengenai HJ

http://www.youtube.com/watch?v=MpvLqlkFWEA

series ni sebelum BOF lagik and ini adalah siri realiti di mana artis2 dipasangkan sebagai suami isteri. HJ dipasangkan ngan perempuan lebih tua 8 tahun dari dia.. and they will look how couple react becos of age. Best tenguk gaya HJ yg bersahaja but kelakar

yuka said...

kaksya...tq yea