Friday, April 24, 2009

Entry Recycle...

Pagi2 jumaat ni tak banyak keje yang nak dibuat... aku baru je lepas basuh bilik air aku tu... dah berkilat-kilat dah lantai cermin sumer... pastu aku teringat nak bukak blog lama aku then ternampak la 1 entry ni... so aku nak publishd kat sini la pulak... kalau ada yang pernah baca enry ni di blog lama aku tu... sila abaikan entry ini...

Lokasi : Atas sofa depan tv

Suatu malam sedang aku membaca newspaper depan TV anak aku yang no 3 datang.
Dia tanya aku: "mummy, 'saya' dalam bahasa Inggeris apa?"
" I " jawab aku sambil meneruskan bacaan"

'kalau 'kata' ?" tanya anak ku lagi
" Say " jawabku
" kalau Ikan paus?"
"whale" aku terus menjawab
"hahahhahahehehhehe " tetiba aku dengar dia ketawa sakan
"kenapa ni" tanyaku heran
" tadi mummy kata i say whale, jadi mummy SEWEL la. hehehhehe"

CISS..CISS..CISSSSSSSS

4 comments:

~dARlee zURiS~ said...

hehee..
cerdik tol budak2 skrg ek ;P
sabar mummy...sabar..

yuka said...

dARlee zURiS- erm memang penyabar mummy diorang ni sebab tu selalu kene buli...hehehe

idahani said...

hehehehe..sabarjerlah..pandai tul dia kenakan mommynya ek..

yuka said...

idahani- dgn mommynyer jer diorang berani..