Wednesday, April 15, 2009

Masihkah ada peluang?

hehehhee tgk tajuk tu macam jiwang jer kan...sebenarnya takder la apa yang sentimental sgt... cuma aku ni terperangkap dalam kemelut yang sedang bergolak di thailand tu....Aku dah rancang baek punyer pelan nak pi phuket sempena cuti labourday tu. tapi pergolakan yg berlaku menyebabkan status pemergian tu masih diawang-awangan...sumer dah bayar...travel agen tu kata phuket selamat...bangkok yang huru hara...harap2 dalam tempoh 2 minggu ni keadaan akan pulih seperti sediakala...moga aku diberi peluang untuk menjejak bumi thailand tu... kalau tak berpeluang pun ok jugakla...selamat duit aku...hehehe

6 comments:

aNIe said...

Yuka...buat masa sekarang...baik jgn pergi dulu...peluang masih ada...so tunggulah masa yang sesuai je...

yuka said...

kak aNIe... tu yang dlm dilema tu...takut kang 'pergi tak kembali' pulak

sya said...

yuka pegi aje.. kak sya punya Lee Min Ho baru balik dr Bangkok ok aje press conf tu...

chewah kak sya punya lee min ho ha ha ha

yuka said...

kaksya- rasa macam nak pi jugak... sebab phuket tu jauh dari bangkok dan keadaan pun katanya semakin pulih.lagipun Lee min Ho kaksya pun ok jer kan pi bangkok tu..hehehe

idahani said...

nak pegi ke tak?..pegi ke tak?..hah..timbang2 ler bebaik yer kot nnt bila x de chance nak pegi..nyesal ler pulak..tapi kalo dah rezeki dpt pegi..y not utk pegi jerlah..

yuka said...

idahani- nampaknyer komen2 lebih memihak kepada pergi....