Thursday, November 11, 2010

UPSR 2010

Hari ini keputusan UPSR di umumkan...seperti yang dimaklumkan pelajar akan dapat keputusan selepas jam 10 pagi... namun memandangkan aku bekerja di pejabat yang ada kaitan dengan sekolah maka aku boleh tau keputusan tu lebih awal.... kalau nak ikutkan sebelum jam 8 aku dah boleh tgk...tapi aku lambat sampai ofis tadi...maknay jam 9 baru aku tau keputusan anak aku tu...pastu kawan2 aku pun suruh tolong tgk result anak2 depa...
Alhamdulillah...anak aku nayli dapat 5A... aku pun tak menjangka dan mengharap dia dapat 5a sebab masa periksa2 yang sebelum ni termasuk percubaan dia cuma dapat 3a ... mungkin dah rezeki dia...anak aku tu memang kuat berusaha di saat2 akhir...ketika kami semua sibuk berhari raya rumah sedara mara ...dia sibuk dengan kelas tambahan...
Ada yang tanya nak mintak masuk sekolah asrama ker? aku pun taktau...tapi hb aku tu macam x bersedia jer nak berjauhan dengan anak dia tu...budak tu baru pi kem bina diri 2 hari..yang si ayah sibuk nak pi tengok la... budak tu ikut rombongan sekolah pi KL si ayah dah risau macajm2..abis tu camno? aku rasa dia sekolah dekat2 rumah je la kot...kalau cemerlang dalam PMR baru nak mintak sekolah asrama...masa tu dah besar so tak la risau sangat...

Kat sekolah tadi sempat la aku ambik gambar anak aku tu..saja la nak mengabadikan kenangan dia meraikan kejayaan.... jom kita layann...zasssssss


Ini anak aku...tapi yang baju merah tu bukan aku yer...walaupun muka mereka berdua ada iras2...yang tu merupakan guru bahasa inggeris anak aku..nama beliau madam cheah...

Yang ini baru la gambar aku dan anak aku tu... meriah suasana kat sana tadi tu...


Nayli bersama daddynya.....

Yang ini pulak anak aku marsya (baju biru) yang turut menyibuk kat situ...

Dikesempatan ini jugak aku mengucapkan terima kasih kepada semua guru2 SKPJ yang telah berkhidmat dengan cemerlang sehingga membolehkan keputusan UPSR 2010 meletup....

17 comments:

Cikmin said...

tahniah nayli... :) nanti raya haji aunty cikmin singgah rumah nayli belanjer makan eh... :P

laskar rainbow said...

tahniah yew =)

h4ni3 said...

congratulations nayli!!
keep it up! :))

tahniah jugak utk sis yuka :))

kakngah said...

tahniah naily...

yuka said...

cikmin- aik..nayli yang kene belanjer ke?

laskar- terimakasih

h4ni3 - tq very much

kakngah - terimakasih...

Ungu Violet said...

tahniah nayli.. contoh baik utk 2 1/2 adik2 tue.. hehehhe

Ju@Lucky^Mummy said...

Tahniah Nayli. Tahniah buat yuka sekeluarga. :)

suffer8zine said...

tahniah

Terkini : Kura-kura comel

aNIe said...

Tahniah to Nayli & mamanya Yuka... mesti tersenyum lebar sampai sekarang...hehehe

AuntieYan said...

Salam,

Tahniah anak dapat 5A! Insyaallah akan menempa banyak lagi kejayaan dimasa hadapan.:-)

yuka said...

UV- memang marsya jd bersemangat sejak kaka dia dpt 5A tu...

jua@lucky^mummy - tq yea....

suffer8zine - terimakasih....

aNie - kak anie memang maknyer senyum lebar sebab anak dapat 5a tp yang tak brp syok tu jenuh la korek duit sana-sini sebab nak tunaikan janji...hehehe

auntie yan - betul tu ini baru permulaan..harap2 dia x leka dengan kejayaan harini...

the polaris said...

congrats! ;)

orang muo said...

tahniah utk nayli & ibu & ayah nayli..semoga keputusan cemerlang ini memberi semangat utk terus berusaha menempa kejayaan

yuka said...

the polaris- tq

orang muo - terima kasih...harap2 macam tu la...semoga nayli tak leka dgn kejayaan harini

Gayahspears said...

tahniah nyli....
berbaloi2 ya sis yuka mendidik anak??? caya lah sis...
Gayah pon dulu dapat 2A ja..huhu

yuka said...

Gayah- tq...ni atas daya usaha dia jugak...masa abg dia dulu 1 A pun xder

sadieq said...

Taniah :D