Wednesday, November 10, 2010

KETIBUS...

Salam selamat pagi semua....
Untuk entry kali ini aku nak perkenalkan 1 perkataan baru iaitu KETIBUS.... ada tak sesaper yang tau maksud ketibus ni? seblum aku menerangkan maksud ketibus ni, aku bagi masa untuk korang cari maknanya...selamat berfikir...hik3

p/s: kalau xder aral melintang petang ni aku akan bagi maksud ketibus tu...

13 comments:

LyNn HaMzAh said...

entah la...apa maksud dia ek kak?

Ungu Violet said...

hahaha.... wat entry lak dia... teka jgn tak teka... :P

Cikmin said...

kahkahkahkah orang ketiak busuk!!!!

Cikmin said...

erkkkk..takde adiah ke???

cik panadol said...

adoi...xpnh dgr plak...bg ar contoh ayat ke sikit....

suffer8zine said...

hahah ketiak busuk, wakakap

Terkini : Contoh Gurauan 'Manja'

yuka said...

Lynn hamzah - hehehe nanti akak bgtau maksud dia naa.....

UV- u x leh teka

cikmin - no komen...tunggu jawapan penganjur yer

cik panadol - kak yuka pun baru dgr 2 minggu lepas..tu yg nak share dgn kawan2 cyber ni

suffer8zine- wakakakka

~ yus ~ said...

bila saya google saya dapat ini ;

KETIAK + BUSUK = KETIBUS!

yuka said...

yus- wahh ada ek...

Elly & Emmy said...

ekekeh.. grenti ketiak busuk tu..
saper laa yg cakap cam tu..

kakngah said...

hahahhha!!!
aku gelak baca jwpn cikmin.
ada logik gak tuh!

Cik Jannah said...

mak uda, kakak kompem jawapan die ketiak busuk!!

yuka said...

Elly&amp- hehhee tunggu jawapan nanti

kakngah- memang logik jawapan dia

cik jannah- kalau betui pun x dpt hadiah..hehhee